Buradasın
Denetim uzmanı ekip yöneticisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Denetim Uzmanı Ekip Yöneticisi aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Denetim Sürecini Denetlemek: Kuruluş içindeki denetim sürecini koordine eder, finansal işlemlerin ve kayıtların doğruluğunu ve iç politikalara uygunluğunu sağlar 12.
- Yeni Prosedürler Geliştirmek: Denetim prosedürleri veya stratejileri geliştirir, uygular ve denetçiler için eğitim programları oluşturur 1.
- Risk Analizi: Finansal verileri analiz ederek şirketteki risk veya dolandırıcılık alanlarını belirler 1.
- İç Kontroller: Hataların ve sahtekarlığın oluşmasını önlemek için iç kontrolleri geliştirir 1.
- Raporlama: Denetim bulgularını rapor haline getirir ve üst yönetime sunar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: