Buradasın
CM reklam halkla ilişkiler ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CM reklam ve halkla ilişkiler faaliyetleri, işletmelerin veya organizasyonların kamuya açık algılarını ve itibarlarını yönetmeye yardımcı olur 12.
Reklamcılık ve halkla ilişkiler işlevleri şu şekilde özetlenebilir:
- Reklamcılık: Ürün veya hizmetlerin tanıtımı için stratejiler geliştirir, reklam materyalleri oluşturur, medya planlaması ve satın alması yapar, reklam kampanyalarının etkisini izler ve analiz eder 12.
- Halkla İlişkiler (PR): Kurumsal itibar yönetimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, stakeholder ilişkileri gibi alanlarda çalışarak, organizasyonun olumlu bir imaj oluşturmasını ve kriz durumlarında itibarını korumasını sağlar 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: