Buradasın
Bir şirkette kaç departman olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir şirkette temel olarak dokuz departman bulunur:
- Yönetim Departmanı 14. İşletmenin genel stratejisi ve planları konusunda birinci düzey yetkilidir 2.
- Üretim Departmanı 14. Ürün veya hizmetlerin yaratılmasına yardımcı olan fonksiyondur 1.
- Pazarlama Departmanı 14. Mal veya hizmetin üreticiden tüketiciye doğru akışının sağlanmasıdır 1.
- Finans Departmanı 14. İşletmenin faaliyetlerini sürdürebilmesi için gerekli olan nakit akışının planlanması ve kontrol edilmesidir 1.
- Muhasebe Departmanı 14. İşletmenin mali işlemlerinin kaydedilmesi, sınıflandırılması ve yorumlanmasıdır 1.
- İnsan Kaynakları Departmanı 14. İşletmede çalışan kişilere yönelik çeşitli faaliyetleri planlamak ve yürütmektir 1.
- Ar-Ge Departmanı 14. Yeni ürün ve yeni üretim süreçlerinin ortaya çıkarılmasına yönelik yapılan çalışmalardır 1.
- Halkla İlişkiler Departmanı 14. İşletmenin çevresinden sempati, destek ve anlayış elde edebilmek için yaptığı faaliyetlerdir 1.
- Hukuk Departmanı 24. Şirketin yasal düzenlemelerle ilgili konularda danışmanlık hizmeti sunar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: