Buradasın
AkSigorta müşteri temsilcisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Aksigorta müşteri temsilcilerinin bazı görevleri:
- Müşteri taleplerini ve önerilerini karşılamak 23. Müşteriler, 444 27 27 numaralı Aksigorta Hasar İletişim Merkezi'ni aradığında, çağrıları doğrudan hasar danışmanları tarafından karşılanır ve talepleri veya önerileri kayıt altına alınarak kendilerine geri dönüş yapılır 3.
- Müşterilere rehberlik etmek 1. Müşteri temsilcileri, sigortacılık süreçlerinde müşterilere yol göstererek güven sağlar 1.
- Şikayetleri yönetmek 14. Şikayetler, Aksigorta müşteri temsilcisine iletilerek dikkatle dinlenir ve uygun çözümler sunulur 4.
- Süreçleri analiz etmek 1. Müşteri şikayetleri ve talepleri analiz edilerek iç görüler ve müşteri acı noktaları belirlenir 1.
- Yeni süreçler tasarlamak 1. Müşteri hikayelerinden çıkan öğretilerle iş birimleri ve servis sağlayıcılarıyla görüşülerek müşteri beklentilerine uygun yeni süreçler oluşturulur 1.
- Müşteri memnuniyetini artırmak 1. Müşteri NPS verileri analiz edilerek memnuniyeti artıracak aksiyonlar alınır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: