Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
4C (Müşteri Odaklı Pazarlama):
- Customer Value (Müşteri Değeri) 34. Müşterinin sorununa değer yaratarak çözüm sunmayı planlama sürecidir 4.
- Customer Cost (Müşteri Maliyeti) 34. Sunulan değerin/hizmetin müşteri için en uygun olacak şekilde fiyatlandırılmasıdır 4.
- Customer Convenience (Tüketiciye Uygunluk) 34. Müşterinin satın almayı gerçekleştirebileceği en uygun koşulların yaratılmasıdır 4.
- Customer Communication (Tüketici İletişimi) 34. Müşteri için en doğru ve empatik iletişim yoluyla değer/hizmetin tanıtımının yapılmasıdır 4.
4P (Ürün Odaklı Pazarlama):
- Product (Ürün) 34. Ürün özellikleri ve kalitesine odaklanılır 3.
- Price (Fiyat) 34. Ürünün fiyatı belirlenir ve karlılık önceliklidir 3.
- Place (Yer) 34. Ürünün mağazalarda veya online platformlarda nasıl sergileneceğine odaklanılır 3.
- Promotion (Promosyon) 34. Ürünün tanıtımına ve marka farkındalığına odaklanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: