Buradasın
Konaklama işletmesinde kalite ilkeleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konaklama işletmelerinde kalite ilkeleri şunlardır:
- Müşteri odaklılık 34. Müşterinin ihtiyaçlarını anlamak ve beklentilerin üzerinde hizmet sunmak 34.
- Liderlik 3. Yön verme, amaca odaklanma ve motive edici bir çalışma ortamı oluşturma 3.
- Çalışanların katılımı 34. Her kademedeki çalışanın, işletmenin amaçlarını gerçekleştirmek için tüm kapasiteleriyle çalışması 34.
- Süreç yaklaşımı 3. Tüm çalışmaların süreç yaklaşımıyla gerçekleştirilmesi ve yönetilmesi 3.
- Yönetimde sistem yaklaşımı 3. Birbiriyle ilintili süreçlerle örtülü bir sisteme gereksinim olması 3.
- Sürekli iyileştirme 3. Sürecin başarısının sürekli iyileştirme ve gelişmeyle mümkün olması 3.
- Karar vermede gerçekçi yaklaşım 3. Kararların ve analizlerin gerçek verilere göre yapılması 3.
- Karşılıklı faydaya dayalı tedarikçi ilişkileri 3. İlişkiden tarafların karşılıklı olarak fayda sağlaması ve birliktelikten sinerji yaratılması 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: