Buradasın
Tübİtak organizasyon şeması nasıl?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TÜBİTAK organizasyon şeması şu şekilde özetlenebilir:
- Yönetim Kurulu: TÜBİTAK'ın en üst organıdır 12.
- Başkanlık: Yönetim Kurulu'na bağlı olarak, TÜBİTAK'ın günlük işlerini yürütür 2.
- Genel Sekreterlik ve Başkan Yardımcıları: Başkanlık makamına yardımcı olur 14.
- Daire Başkanlıkları ve Müdürlükler: Çeşitli alanlarda araştırma, destek ve tanıtım hizmetlerini koordine eder 14:
- Araştırma Enstitüleri: Bilimsel ve teknolojik araştırmalar yapar 2:
- Destek Programları Başkanlıkları: Bilimsel araştırmalara ve projelere mali ve teknik destek sağlar 14:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: