Buradasın
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik büro yönetimi ve yönetici asistanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik ile büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümleri, farklı ancak birbiriyle ilişkili görevlere sahiptir.
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mezunları, sağlık kurumlarında şu işleri yapar:
- Hasta kayıtlarını oluşturmak ve yönlendirmek 12.
- Doktor takvimini ayarlamak ve randevuları planlamak 12.
- Test sonuçlarını ilgili personele iletmek 1.
- Tıbbi geçmişleri ve raporları kaydetmek 1.
- Hasta mahremiyetini gözetmek ve sağlık kurumunun politikalarına uymak 1.
Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı mezunları ise genel olarak şu alanlarda çalışır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: