Buradasın
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik büro yönetimi ve yönetici asistanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik ile büro yönetimi ve yönetici asistanlığı alanları farklı iş tanımlarına sahiptir.
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mezunları, sağlık kuruluşlarında şu görevleri üstlenir:
- Hastaların randevu hizmetlerini düzenleme ve kabul işlemlerini yapma 134.
- Hastaları kuruluşun işleyişi ve tıbbi hizmetler konusunda bilgilendirme 34.
- Hastalara ait kayıtları tutma ve tıbbi evrakları takip etme 134.
- İdari ve tıbbi ünitelerdeki haberleşme ve yazışma hizmetlerini yürütme 34.
- Hasta dosyalarını ve gerekli görülen diğer belge ve raporları arşivleme 4.
Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı mezunları ise genellikle şu işleri yapar:
- Ofis faaliyetlerinin aksamadan yürümesi için gerekli organizasyonu yapma 5.
- Evrak takibi, toplantı ve randevu organizasyonu, yazışmaların yönetimi ve iletişim trafiğinin düzenlenmesi 5.
- Ofis ekipmanlarının kullanımını koordine etme, raporlama ve dosyalama işlemlerini yürütme 5.
Her iki alan da farklı beceri ve bilgi setleri gerektirir ve çalışma alanları genellikle kamu kurumları, özel sektör şirketleri ve sağlık kuruluşları gibi çeşitli sektörlerde bulunur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: