Buradasın
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi personel daire başkanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- İdari kadro cetvellerinin tutulması ve kadro değişikliklerinin yapılması 1.
- Açıktan, naklen veya yeniden atama işlemlerinin yürütülmesi 1.
- Personel terfi işlemlerinin düzenli olarak yürütülmesi 1.
- Yan ödeme cetvellerinin hazırlanarak ilgili birimlere gönderilmesi 1.
- Özlük haklarına ilişkin iş ve işlemlerin yapılması 1.
- Hizmet içi eğitim planlarının hazırlanması ve Devlet Personel Başkanlığı’na gönderilmesi 1.
- Sözleşmeli personel ile ilgili vize işlemlerinin takip edilmesi 1.
- Sendikal işlemlerin yürütülmesi, sendika üye durumlarının bildirilmesi 1.
- Askere sevk, tehir ve askerlik sonrası işe başlama işlemlerinin yapılması 1.
- Birimlerden gelen eğitim taleplerinin değerlendirilmesi ve eğitim programlarının hazırlanması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: