Buradasın
Pazarlama yönetimi yüksek lisans konuları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama yönetimi yüksek lisans konuları şunlardır:
- Pazarlama Yönetimi: Temel pazarlama kavramları, stratejik pazarlama planlama, pazarlama araştırmaları, rekabet stratejileri 14.
- Marka Yönetimi: Marka stratejileri, marka değeri oluşturma, marka konumlandırma, marka genişletme 15.
- Tüketici Davranışları: Tüketicilerin satın alma kararlarına etki eden faktörler, tüketici psikolojisi, satınalma süreci 14.
- Dijital Pazarlama: Online pazarlama stratejileri, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması, SEO/SEM 14.
- Veri Analitiği ve Karar Verme: Pazarlama verilerinin analizi, veri odaklı kararlar alma, tahminleme modelleri 14.
- İnovasyon ve Yaratıcılık: Pazarlama ve marka yönetiminde inovasyon stratejileri, yaratıcılık teknikleri 1.
- Stratejik Yönetim: İş stratejileri, liderlik, stratejik planlama ve uygulama 1.
- Küresel Pazarlama: Küresel pazarlara özgü stratejiler, kültürel farklılıkların yönetimi 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: