Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB'de ödül (Üstün Başarı Belgesi) verme süreci şu şekilde gerçekleşir:
- Performans Değerlendirmesi: İl ve ilçe milli eğitim müdürlükleri, personelin performansını belirli kriterlere göre değerlendirir 4.
- Başvuru: Başarılı personel, il ve ilçe müdürlükleri aracılığıyla aday gösterilir 4.
- Onay Süreci: Aday gösterilen isimler, valilik makamının onayından sonra Personel Genel Müdürlüğü'ne gönderilir 4.
- Ödüllendirme: Ödül, merkez ve yurtdışı teşkilatı personeline Bakan, il sınırları içinde görevli personele Vali tarafından verilir 2.
Ödül verilebilecek personelde aranan şartlar:
- Daha önce ödül verecek makam tarafından ödül verilmesi veya verilmemesi yönünde değerlendirilmemiş olmak 2.
- Değerlendirme yılı içerisinde kınama veya daha ağır bir disiplin cezası almamış olmak 2.
Ödül verilebilecek personel sayısı, kurumun yılbaşındaki dolu kadro mevcudunun binde yirmisini geçemez 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: