Buradasın
Meb alan değişikliği nasıl olacak?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB alan değişikliği süreci şu şekilde gerçekleşir:
- Başvuru Dönemi: Kadrolu öğretmenler, alan değişikliği başvurularını 18-22 Aralık tarihleri arasında MEBBİS veya personel.meb.gov.tr adreslerindeki elektronik başvuru formunu doldurarak yaparlar 12.
- Onay Süreci: Başvurular, sistem üzerinden ilgili eğitim kurumu müdürüne ve il milli eğitim müdürüne gönderilir ve onlar tarafından incelenerek onaylanır veya reddedilir 12.
- Atama: Onaylanan başvurular, Bakanlıkça değerlendirilerek atamalar yapılır ve sonuçlar personel.meb.gov.tr adresinde ilan edilir 13.
- Görevden Ayrılma ve Göreve Başlama: Ataması gerçekleşen öğretmenlerin görevden ayrılma ve yeni görev yerlerine başlama işlemleri 19 Ocak-2 Şubat tarihleri arasında yapılır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: