• Buradasın

    Kbs'de ek ders bordrosu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    KBS'de ek ders bordrosu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. KBS ana sayfasına giriş yapın ve Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemi'ne (KPHYS) erişin 13.
    2. Sol menüden "Ek Ders" seçeneğini tıklayın 2.
    3. Ödeme yapılacak dönemi seçin (örneğin, Temmuz-Aralık) 2.
    4. "Kurumsal Hesaplama" seçeneğini seçerek bordroyu hazırlayın ve gerekli kalemleri işaretleyin 23.
    5. Eğer sınav görevleri varsa, MEBBİS üzerinden sınav icmal listesini alın ve ilgili göstergeleri kaydedin 2.
    6. "Ek Ders Dışı Ödemeler" için veri ekleme işlemini yapın 2.
    7. Tüm veriler girildikten sonra "Bordro Hesapla" seçeneğini kullanarak işlemleri tamamlayın ve onaylayın 2.
    8. "Raporlar" bölümünden ilgili dönemi seçerek bordroları sıralayın 13.
    9. Listeden ilgili bordoyu seçip "Bordro Al" ve "Banka Listesi Al" seçeneklerinden çıktıları alın, imzalayıp mühürleyin ve puantaja ekleyin 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kaç saatten sonra ek ders ücreti alınır?

    Ek ders ücreti, haftalık ders yükünün tamamlanmasından sonra aşağıdaki sınırlara göre ödenir: - Normal örgün öğretimde en çok 20 saate kadar ek ders ücreti alınır. - İkinci öğretimde ise en çok 10 saate kadar ek ders ücreti ödenir.

    KBS ek ders nasıl hesaplanır?

    KBS üzerinden ek ders hesaplaması için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemi'ne (KBS) giriş yapılır. 2. Sol menüden "Ek Ders" seçeneği tıklanır. 3. Hesaplanacak döneme uygun olarak "Hesaplama Seç" butonuna basılır. 4. Dönem aralığı seçilir ve "Yeni Hesaplamaya Başla" butonuna tıklanarak ek ders bordro numarası sistem tarafından otomatik olarak oluşturulur. 5. Ek ders hesaplaması yapılacak döneme ilişkin tarih aralığı, başlangıç ve bitiş tarihleri belirlenir. 6. Ek ders ödeme tipinin ağırlık durumuna göre ödeme tipleri işaretlenir ve "Tamam" butonuna basılır. 7. Gerekli bilgiler girilerek veri girişi sayfası açılır ve her bir personel için ek ders saatleri kaydedilir. 8. Bordro hesaplaması yapılır ve onaylanır. 9. İcmal raporları alınır ve yazdırılır. Bu işlemler, kadrolu, sözleşmeli ve ücretli öğretmenlerin ek ders ücretlerinin hesaplanmasında kullanılır.

    Kbs'de ek ders onaylama nasıl yapılır?

    KBS'de ek ders onaylama işlemi şu adımlarla yapılır: 1. KPHYS'ye Giriş: www.kbs.gov.tr adresine girip Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemi'ne (KPHYS) kullanıcı adı, şifre ve güvenlik kodu ile giriş yapılır. 2. Ek Ders Seçimi: Sol menüden "Ek Ders" seçeneği tıklanır. 3. Dönem Seçimi: Ödeme yapılacak dönem seçilir (örneğin, Temmuz-Aralık). 4. Hesaplama ve Bordro Hazırlığı: "Kurumsal Hesaplama" seçilerek bordro hazırlanır, gerekli kalemler işaretlenir. 5. Ek Ders Dışı Ödemeler: Merkezi sınav ödemeleri için veri ekleme işlemi yapılır. 6. Manuel Veri Girişi: Gerekirse eksik bilgiler manuel olarak sisteme girilir. 7. Bordro Hesaplama ve Onay: Tüm veriler girildikten sonra "Bordro Hesapla" seçeneği kullanılarak işlemler tamamlanır ve "Onayla" butonuna basılarak işlem onaylanır. 8. Raporlama: İcmal raporları alınır ve yazdırılır. Onay verildikten sonra yanlış yapılan bir veri fark edildiğinde, ilgili milli eğitim müdürlüğündeki mutemet ile irtibata geçilip bordronun onayı kaldırılmalıdır.