Buradasın
Kbs'de ek ders onaylama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KBS'de ek ders onaylama işlemi şu adımlarla yapılır:
- KPHYS'ye Giriş: kbs.gov.tr adresine girip Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemi'ne (KPHYS) kullanıcı adı, şifre ve güvenlik kodu ile giriş yapılır 13.
- Ek Ders Seçimi: Sol menüden "Ek Ders" seçeneği tıklanır 2.
- Dönem Seçimi: Ödeme yapılacak dönem seçilir (örneğin, Temmuz-Aralık) 2.
- Hesaplama ve Bordro Hazırlığı: "Kurumsal Hesaplama" seçilerek bordro hazırlanır, gerekli kalemler işaretlenir 23.
- Ek Ders Dışı Ödemeler: Merkezi sınav ödemeleri için veri ekleme işlemi yapılır 2.
- Manuel Veri Girişi: Gerekirse eksik bilgiler manuel olarak sisteme girilir 2.
- Bordro Hesaplama ve Onay: Tüm veriler girildikten sonra "Bordro Hesapla" seçeneği kullanılarak işlemler tamamlanır ve "Onayla" butonuna basılarak işlem onaylanır 13.
- Raporlama: İcmal raporları alınır ve yazdırılır 2.
Onay verildikten sonra yanlış yapılan bir veri fark edildiğinde, ilgili milli eğitim müdürlüğündeki mutemet ile irtibata geçilip bordronun onayı kaldırılmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: