Buradasın
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi personel daire başkanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yürütür 1.
Başlıca görevleri:
- Tüm üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemlerini yürütmek 12;
- Personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek 12;
- Teknolojik gelişmeleri takip ederek personel işlerini kolaylaştırmak 1;
- e-Devlet projesi kapsamında personel bilgilerini bilgisayar ortamına aktarmak ve özlük işlemlerini elektronik ortamda yürütmek 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: