Buradasın
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi personel daire başkanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, üniversitenin insan kaynakları ile ilgili çeşitli görevleri yerine getirir 1. Bu görevler arasında:
- Personel planlaması ve politikası: Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapar 1.
- Özlük işleri: Tüm akademik ve idari personelin atama, özlük ve emeklilik işlemlerini yürütür 12.
- Eğitim programları: Personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenler 1.
- Teknolojik entegrasyon: e-devlet projesi kapsamında, personel ve bakmakla yükümlü bulundukları kişilere ait bilgileri bilgisayar ortamına aktarır ve elektronik ortamda işler 1.
- Bilgi yönetimi: Bilgi bankasındaki bilgilerle yönetimin önünü açarak, kısa ve uzun vadeli planlar yapılmasına imkan sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: