Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kalifiye eleman, bir işin gereksinimlerini yerine getirebilmek için gerekli bilgi, beceri ve deneyime sahip olan kişidir 1.
Kalifiye elemanların görev ve sorumlulukları, çalıştıkları sektöre ve pozisyona göre değişiklik gösterir 1. Genel olarak yerine getirmesi gereken bazı temel görevler şunlardır:
- Teknik bilgi ve beceriler 1. Kalifiye elemanlar, çalıştıkları sektöre özgü teknik bilgi ve becerilere sahip olmalıdır 1.
- Problem çözme yeteneği 1. Karşılaştıkları iş problemlerine hızlı ve etkili çözümler üretebilmelidirler 1.
- İletişim becerileri 1. Çalıştıkları ekiplerle ve müşterilerle etkin iletişim kurabilme yeteneği de kalifiye elemanlar için gereklidir 1.
- Yüksek verimlilik 1. Kalifiye elemanlar, işlerini hızlı ve doğru şekilde yapabilme yeteneğine sahip olurlar 1.
- Liderlik ve yönetim becerileri 1. Bazı kalifiye elemanlar, aynı zamanda bir ekibi yönetme ve yönlendirme becerilerine de sahip olabilirler 1.
Kalifiye elemanlar, ayrıca, veri analizi, satış ve pazarlama, yazılım geliştirme, müşteri desteği, ürün yönetimi, proje yönetimi, muhasebe gibi her türlü iş alanında rol alabilirler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: