Buradasın
Görev süresi uzatma faaliyet raporu nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Görev süresi uzatma faaliyet raporu hazırlanırken aşağıdaki bilgiler yer almalıdır:
- Bilimsel araştırma faaliyetleri 14. Yürütülen veya katılınılan araştırma projeleri, yayınlanan bilimsel makaleler, kongre ve seminerlere katılım 14.
- Eğitim-öğretim faaliyetleri 4. Verilen dersler, hazırlanan ders kitapları ve dokümanlar, yönetilen tezler 4.
- Diğer faaliyetler 15. İdari görevler, radyo-TV konuşmaları, gazete yazıları, sergi ve çalıştaylar 15.
- Kişisel bilgiler 5. T.C. kimlik numarası, unvan, fakülte, bölüm, anabilim dalı, ilk göreve başlama tarihi, lisansüstü eğitim durumu 5.
Raporun ekinde, danışman öğretim üyesi, bölüm başkanı ve anabilim dalı başkanının görüşleri ile katılım sağlanan bilimsel etkinliklerin belgeleri bulunmalıdır 13.
Raporun hazırlanması için izlenecek adımlar:
- Çalışma dosyasının oluşturulması 3. Öğretim elemanı, görev süresinin dolmasından bir ay önce, yaptığı çalışmaları içeren bilimsel dosyası ve faaliyet raporunu eklediği dilekçesini kadrosunun bulunduğu anabilim dalı başkanlığına sunar 3.
- Görüşlerin alınması 3. Anabilim dalı başkanı, faaliyet raporu hakkındaki görüşünü belirtir ve ilgili kişinin görev süresi yenileme talebini ve faaliyet raporunu bölüm başkanlığına gönderir 3.
- Değerlendirme 3. Bölüm başkanı ve dekan, faaliyet raporu üzerindeki görüşlerini yazar ve ilgili kişinin bilimsel dosyası, faaliyet raporu ve görev süresi yenileme talebi fakülte yönetim kuruluna sunulur 3.
- Onay 3. Fakülte yönetim kurulu, ilgili kişinin faaliyet raporundaki görüşler doğrultusunda karar verir 3.
Örnek formlar aşağıdaki sitelerde bulunabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: