• Buradasın

    Bep'te dönem sonu ne yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı (BEP) döneminde sonu şu işlemler yapılır:
    1. Başarı Değerlendirmesi: Öğrencinin BEP amaçlarına göre dönem ortası ve dönem sonu başarı değerlendirmesi yapılır 13.
    2. Bireysel Gelişim Raporu: Öğrenciye dönem sonu karneyle birlikte bireysel gelişim raporu verilir 1.
    3. Planın Güncellenmesi: Gerekirse BEP planı güncellenir ve yeni hedefler belirlenir 5.

    Konuyla ilgili materyaller

    Bep'te hangi belgeler olmalı?

    BEP (Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı) dosyasında olması gereken belgeler şunlardır: 1. İlk BEP Toplantısı Tutanağı: Öğrenciler ve özel eğitim alanları ile ilgili bilgilerin verildiği tutanak. 2. BEP Toplantı Tutanakları: Okula yeni gelen ve ilk BEP toplantısı yapılan öğrencilerin sonraki tüm toplantıları için kullanılır. 3. Eğitsel Performans Formu: Ders öğretmenlerinin öğrencilerin kazanımlarını kayıt altına aldığı evrak. 4. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Formu: Ders öğretmenlerinin öğrencilerin seviyesine uygun olarak hazırladığı eğitim programı, 1 kopyası dosyada, 1 kopyası öğretmende kalır. 5. Öğrencinin Kimlik Bilgileri: Adı, soyadı, doğum tarihi, yaşı, cinsiyeti gibi kişisel bilgiler. 6. Tıbbi Bilgiler: Sağlık durumu, kullandığı ilaçlar, ortez ve protez gibi destek araçlara ilişkin bilgiler. 7. Eğitim Hizmetleri: Öğrencinin alacağı eğitim ortamı, destek hizmetler ve ek hizmetler.

    Bep'te ilerleme raporu ne zaman verilir?

    Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) ilerleme raporu, en az yılda bir kez verilir.

    Dönem sonu faaliyetleri ne zaman?

    Dönem sonu faaliyetleri, 2024-2025 eğitim öğretim yılında 13-16 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

    Bep'te kaç tane değerlendirme yapılır?

    Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) kapsamında genellikle yılda üç değerlendirme yapılır: 1. Başlangıç Değerlendirmesi: Eğitim yılı başında yapılır ve öğrencinin mevcut bilgi, beceri ve yetenek seviyesini belirlemek için kullanılır. 2. Ara Değerlendirme: Eğitim yılı boyunca belirli aralıklarla veya ihtiyaç duyulduğunda yapılır, öğrencinin BEP hedeflerine ulaşma sürecini izlemek için kullanılır. 3. Yıl Sonu Değerlendirmesi: Eğitim yılının sonunda yapılır ve öğrencinin yıl boyunca kaydettiği gelişmeleri ve hedeflere ne ölçüde ulaşıldığını değerlendirmek için kullanılır.

    BEP'te hangi kazanımlar olmalı?

    Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) kapsamında olması gereken kazanımlar şunlardır: 1. Öğrencinin Mevcut Beceri Seviyesi: Çocuğun tüm ilgi alanlarındaki mevcut performans ve becerilerinin tanımı. 2. Yıllık Hedefler: Öğrencinin gelecek yıl akademik ve fonksiyonel becerileri de içeren ne öğrenmesi gerektiğini belirtir. 3. Ölçülebilir Kısa Vadeli Hedefler: Yıllık hedeflere ulaşma yolundaki ilerlemeyi ölçmek için kullanılır. 4. Öğretim Stratejileri ve Destek Hizmetleri: Öğrencinin bireysel öğrenme stiline uygun öğretim yöntemleri ve gerekli destek hizmetleri. 5. Hizmetlerin Süresi: İlgili ekibin önerdiği hizmetlerin başlangıç ve bitiş tarihleri. 6. Genel Eğitim Programlarına Katılma: Çocuğun genel eğitim programlarındaki çocuklarla nasıl ve ne ölçüde katılacağını belirtir. 7. Geçiş Planı: Öğrencinin mezuniyet sonrası için ölçülebilir hedefler ve bu hedeflere ulaşmak için gereken hizmetler. Bu kazanımlar, öğrencinin bireysel ihtiyaçlarına göre özelleştirilir ve düzenli olarak değerlendirilir.

    BEP'te 2 dönem hedefleri nelerdir?

    BEP'te (Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı) ikinci dönem hedefleri, öğrencinin akademik ve sosyal gelişimini sürdürmek amacıyla belirlenen kısa ve uzun vadeli amaçlardan oluşur. Bu hedefler genellikle aşağıdaki bileşenleri içerir: 1. Uzun Dönemli Hedefler: Öğrencinin bir öğretim yılı sonunda ulaşması beklenen genel amaçlardır. 2. Kısa Dönemli Hedefler: Uzun dönemli hedeflere ulaşmak için belirlenen ara basamaklardır. 3. Öğretim Yöntemleri ve Materyaller: Hedeflere ulaşmak için kullanılacak eğitim yöntemleri ve öğretim materyallerinin belirlenmesi. 4. Hizmetlerin Süresi: Özel eğitim hizmetlerinin başlangıç ve bitiş tarihlerinin planlanması. BEP hedefleri, öğrencinin bireysel ihtiyaçlarına ve gelişim düzeyine göre sürekli olarak güncellenir.

    Dönem sonu faaliyetleri kaç gün sürecek?

    Dönem sonu faaliyetleri 2024-2025 eğitim öğretim yılında 13-16 Ocak tarihleri arasında 4 gün sürecektir.