Spam'le mücadele

E-posta kutusuna spam alıyorum

Gelen Kutusu'na spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta geldiyse lütfen durumu bize bildirin:

  1. E-postayı açın.
  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Spam! butonuna tıklayın.

Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex.Mail anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi edinmek için ilgili Yandex.Mail Yardım bölümünü okuyun.

Birkaç e-posta iletisini aynı anda spam olarak işaretlemek için:

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.
  2. Ekranın üst kısmındaki simgesine tıklayın.

Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor

Spam klasörüne doğrudan gelen e-postalar 10 gün sonra otomatik silinir. Bir e-posta Spam klasörüne yanlışlıkla geldiyse:

  1. İstediğiniz e-postayı açın.
  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Spam değil! butonuna tıklayın.

Bu kişiden gelen yeni e-postalar tekrar Gelen Kutusu'na gelmeye başlayacaktır.

Spam klasöründeki birkaç iletiyi toplu olarak geri yüklemek için:

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.
  2. Ekranın üst kısmındaki simgesine tıklayın.

Yayın aboneliklerinden ayrılma

Genellikle abonelik çerçevesinde gelen e-postalar metnin sonunda aboneliğin iptali konusunda talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.

İstenmeyen aboneliği Yandex.Mail web arayüzünden kara listeye de alabilirsiniz.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.