Yandex 360 aboneliği

Yandex 360 aboneliğini etkinleştirdiğinizde aşağıdaki ek özelliklerden yararlanabilirsiniz:

Not. Aboneliğin diğer avantajları hakkında Yandex 360 sayfasına gidip okuyabilirsiniz.
  1. Uygulama üzerinden abone olma
  2. Abonelik yönetimi
  3. Başka tarifeye geçiş

Uygulama üzerinden abone olma

Not. Yandex'te birden fazla hesabınız varsa aboneliği etkinleştirmek istediğiniz hesaptan giriş yapmış olduğunuzdan emin olun. Aboneliğinizi daha sonra başka bir hesaba aktarmanız mümkün olmayacak.
  1. Alt panelde Daha fazla → Dene öğelerine tıklayın.
  2. Tarife seçin:
    Tarife Aylık abonelik. Aylık ödemeler. Yıllık abonelik. Abonelik ücreti yılda bir ödenir.
    Light $0,99/ay $5,49/yıl
    Standart 100 GB $1,49/ay $9,99/yıl
    Premium 1 TB $2,49/ay $18,99/yıl
    Premium 3 TB $5,49/ay $38,99/yıl
    Premium 5 TB $7,99/ay $59,99/yıl
    Not. Başka bir tarifeye göre abone olmak için koşulları Yandex 360 aboneliği sayfasına gidip inceleyin. Daha fazla bilgi için Yandex.Mail tam sürüm Yardım sayfasına gidin.
  3. Play Store talimatlarını izleyin.

Başka tarifeye geçiş

Not. Abonelik işlemlerini sitede yaptıysanız tarifeyi de yalnızca sitede değiştirebilirsiniz.

Daha pahalı bir tarifeye geçiş yaparak daha gelişmiş abonelik özelliklerinden yararlanabilir veya aylık abonelik yerine yıllık aboneliği seçebilirsiniz:

  1. Alt panelde Daha fazla → Abonelikler öğelerine tıklayın.
  2. Tarife seçin ve Aboneliği yükselt'e tıklayın.

Tarifeyi değiştirdiğinizde geçerli aboneliğin kullanılmamış günleri yeni aboneliğe eklenir;.

Yıllık ödemeli abonelikten aylık ödemeli yeni bir tarifeye geçiş yapmak için geçerli aboneliğinizin otomatik uzatımını devre dışı bırakıp sona ermesini bekleyin, ardından yeni tarifeyi etkinleştirin.

Önemli. Ne yazık ki, birden fazla abonelik alınamaz. Bir kullanıcının aynı anda birden fazla etkin aboneliği olamadığı için geçerli aboneliği yalnızca yenisiyle değiştirebilirsiniz.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.