Filtre yönetimi

Yandex.Mail uygulamasında gelen e-postalar için özel işleme kuralları belirleyebilirsiniz. Bu şekilde otomatik olarak şunları yapabilirsiniz:
  • E-postaları gerekli klasörlere göre dağıtabilir ve onlara etiketler koyabilir,
  • E-postaları okunmuş olarak işaretleyebilir,
  • Bazı e-postaları alındığında silebilirsiniz.

Kural oluştur

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Kuralları ayarlamak istediğiniz kullanıcı hesabını seçin.
  4. Filtre yönetimi'ni seçin.
  5. Filtre oluştur butonuna tıklayın.
  6. Koşulları belirtin:
    • Gönderen şunları içerir: Gönderenlerin adreslerini veya adlarını belirtin. Bu kural, belirttiğiniz gönderen kişilerin adreslerini veya adlarını içeren e-postaları kapsar.
    • Tema şunları içerir: Sözcükler veya sözcük grupları belirtin. Bu kural, konuda belirttiğiniz sözcükleri veya sözcük gruplarını içeren e-postaları kapsar.

    Birden fazla koşulların aynı anda karşılanmasının gerekip gerekmediğini belirtin; bu amaçla Tüm koşullar karşılanır veya Koşullardan en az biri karşılanır seçeneğini işaretleyin.

  7. İşlemler bloğunda; klasöre taşıma, etiketleme, okunmuş olarak işaretleme ve silime gibi, seçilen e-postalarla yapılacak işlemleri seçin.

  8. Kuralı sadece yeni e-postalar için değil, e-posta kutunuzda mevcut e-postalar için de uygulamak istiyorsanız Mevcut e-postalara uygula butonuna tıklayın.
  9. Oluştur'a tıklayın.

Kural düzenleme

Kural düzenlemek için tüm kurallar listesinden istediğiniz kurala tıklayın ve istediğiniz yeni ayarları yapın.

Not. Bilgisayarda oluşturduğunuz bazı kurallar Yandex.Mail uygulamasında düzenlenemez. Bu kurallar, listede Yalnızca bilgisayarda düzenlenebilir olarak işaretlenmiştir. Bunları Yandex.Mail'in web arayüzünde düzenleyebilirsiniz.

Kuralı devre dışı bırakma veya silme

Tüm kurallar listesinde istediğiniz kurala tıklayın ve  → Devre dışı bırak veya Sil öğesine tıklayın.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.