Bu video, bir İngilizce dil eğitimi dersidir. Eğitmen, İngilizce'de "must" ve "mustn't" ifadelerinin kullanımını anlatmaktadır.. Video, "must" ifadesinin zorunluluk anlamı taşıdığını ve kişisel olarak zorunlu hissettiğimiz durumlarda kullanıldığını açıklayarak başlıyor. Ardından olumlu cümleler, olumsuz cümleler ve soru cümleleri için çeşitli örnekler veriliyor. Eğitmen, "must" ifadesinin olumsuz yapısının "should" ile benzerlikler taşıdığını belirtiyor ve konuyu akılda kalıcı hale getirmek için kısa cümleciklerle özetliyor.
Bu video, bir İngilizce dil eğitimi dersidir. Eğitmen, İngilizce'deki modları (yardımcı fiiller) tanıtmaktadır.. Videoda modların ne olduğunu ve fiilin yanına gelerek ona anlam kattığını açıklayarak başlanıyor. Eğitmen, dört temel modu detaylı olarak anlatıyor: "can" (kabiliyet/yetenek), "may" (olasılık/ihtimal), "must" (zorunluluk) ve "should" (tavsiye). Her mod için örnek cümleler veriliyor ve modların fiil kökleriyle nasıl birleştiği gösteriliyor. Eğitmen, bu modların daha detaylı anlatımının gelecek videolarda yapılacağını belirtiyor.
Bu video, İlknur Teacher tarafından sunulan bir İngilizce dil dersidir. Öğretmen, beş dakikada must ve should kavramlarını anlatmaktadır.. Video, must ve should'un İngilizce'deki kullanımını detaylı şekilde ele almaktadır. İlk olarak must'un olumlu, olumsuz ve soru cümle yapıları açıklanmakta, ardından must ve should arasındaki farklar örneklerle karşılaştırılmaktadır. Must'un zorunluluk ve yükümlülük ifade etmek için, güçlü tavsiye vermek için kullanılırken, should'un genel tavsiye ve nasihat vermek için kullanıldığı vurgulanmaktadır.
Have/has got, bir şeye sahip olmayı ifade eder. Hastalık ve ağrı durumlarında da kullanılır. Continuous ile sürekli eylemler için kullanılır. Have/has'ın geçmiş zamanı had'dir
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan din felsefesi dersinin üçüncü konusunu içermektedir. Öğretmen, lisede öğretmenlik yapan veya atanacak kişiler için önemli konuları ele almaktadır.. Ders, tanrı'nın sekiz temel sıfatını (aşkınlık, birlik, basitlik, zorunluluk, ezelilik, bilgi, kudret ve irade) detaylı olarak incelemektedir. Ayrıca taş paradoksu, Richard Swin ve George Mavrados'un bu paradoksa verdiği yanıtlar, teizm ve panteizm arasındaki farklar ele alınmaktadır.. Öğretmen, bir sonraki derste uluhiyet anlayışlarını, ardından konu pekiştirme testi ve son olarak tanrı'nın varlığına ilişkin delilleri (ontolojik, kozmolojik, teleolojik, dini tecrübe, ahlak delili) anlatacağını belirtmektedir.
Bu video, bir İngilizce dil eğitimi dersidir. Eğitmen, İngilizce'de must yapısını detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, must yapısının kullanım alanlarını (zorunluluklar, mecburiyetler, kuvvetli tavsiyeler) açıklayarak başlıyor. Ardından olumlu, olumsuz ve soru formlarının cümle yapısı ve kuralları örneklerle açıklanıyor. Her bir form için örnek cümleler verilerek, must yapısının günlük hayatta nasıl kullanılacağı gösteriliyor.
Must ve mustn't, zorunluluk ve yasak bildiren modal fiillerdir. Must'tan sonra mutlaka bir fiil gelir ve ek alamaz. Mustn't, must not'un kısaltmasıdır
Bu video, bir öğretmenin 7. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı İngilizce dil eğitimi formatındadır.. Video, 9. ünite olan "Environment" (Çevre) konusunu ele alarak başlıyor ve çevre ile ilgili İngilizce kelimelerin tanıtımıyla devam ediyor. Ardından "must" ve "mustn't" kalıplarının kullanımı, "have to" ve "has to" kalıplarının kuralları ve örneklerle açıklanıyor. Son bölümde ise "should" kalıbının tavsiye ve öğüt verme anlamlarında kullanımı, olumlu, olumsuz ve soru formlarının kuralları detaylı şekilde anlatılıyor.. Bu kalıplar, zorunluluk ve gereklilik bildirmek için kullanılıyor ve özellikle kanun veya kurallarla belirlenen eylemleri ifade etmek için tercih ediliyor. Ayrıca günlük İngilizce cümlelerde nasıl uygulanacağı da gösterilmektedir.
Should ve ought to aynı işlevi görür, ancak kullanımları farklıdır. Should yalın fiil alırken, ought to "to" ile birlikte kullanılır. Should daha yaygın, ought to daha resmi bir kullanımdır
Must, zorunluluk ve gereklilik belirten Modal Verb'dür. Mustn't yasak bildirir ve tavsiye cümlelerinde kullanılabilir. Cümle yapısı must+V şeklindedir
Bu video, bir İngilizce dil eğitimi dersidir. Eğitmen, SLP teknikleriyle İngilizce öğrenmenin kolay ve zevkli olduğunu belirterek, "should", "must" ve "have to" ifadelerinin arasındaki farkları açıklamaktadır.. Videoda bu üç ifadenin kullanım alanları, anlamları ve olumsuz formları detaylı olarak anlatılmaktadır. "Should" arkadaşça tavsiyelerde kullanılır, "must" söyleyen kişi tarafından kendi koyduğu zorunluluğu ifade eder, "have to" ise dışarıdan gelen bir zorunluluğu belirtir. Ayrıca, bu ifadelerin geçmiş zamandaki formları ve fiillerin birinci haliyle kullanılması gerektiği de açıklanmaktadır. Video, örneklerle tekrarlanarak konunun pekiştirilmesiyle sonlanmaktadır.
Bu video, bir İngilizce dil dersidir. Eğitmen, İngilizce'de zorunluluk ve gereklilik ifade eden "must", "have to" ve "need to" yapılarını detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, bu üç yapı arasındaki benzerlikleri ve farkları açıklamaktadır. Eğitmen önce bu yapıların genel anlamlarını (gereklilik ve zorunluluk) paylaşıp, ardından olumlu, olumsuz ve geçmiş zaman formlarını örneklerle göstermektedir. Özellikle "must" ve "have to" arasındaki ince farka vurgu yaparak, "must"un otorite tarafından söylenen zorunlulukları, "have to"un ise dış etkenlerden kaynaklanan zorunlulukları ifade ettiğini açıklamaktadır. Video, bu yapıların farklı zamanlarda nasıl kullanılacağını ve olumsuz formlarının nasıl oluşturulacağını da içermektedir.
Have to ve must, zorunluluk ve gereklilik belirtmek için kullanılır. Her iki yapı da birbirinin yerine geçebilir. Özneye göre have to veya has to kullanılır
Bu video, bir İngilizce dil eğitimi dersidir. Eğitmen, İngilizce dilbilgisi konularını anlatmaktadır.. Videoda "must" ve "have to" ifadelerinin kullanımı detaylı olarak açıklanmaktadır. Eğitmen önce bu ifadelerin anlamlarını ve kullanım alanlarını açıklayıp, ardından 20 adet alıştırma sorusu çözmektedir. "Must" ve "have to" ifadelerinin olumlu ve olumsuz formları, kendi fikrimizdeki zorunluluklar ve dışarıdan gelen zorunluluklar için hangi ifadenin kullanılması gerektiği örneklerle anlatılmaktadır. Video, bir sonraki derste modallerin devam edeceğini ve sonrasında tense (zaman) alıştırmalarının yapılacağını belirterek sona ermektedir.
Modals, İngilizce'de yardımcı fiil olarak kullanılan önemli kiplerdir. Modals fiilleri cümleye farklı anlamlar katar. Can/could, will/would, can/could'ın şimdiki ve geçmiş zamanlarıdır
Bu video, İngilizce dil eğitimi formatında hazırlanmış bir ders anlatımıdır. Eğitmen, İngilizce'de zorunluluk ve gereklilik ifade eden "have to" ve "has to" kalıplarının kullanımını detaylı şekilde açıklamaktadır.. Video, öncelikle bu kalıpların ne amaçla kullanıldığını açıklayarak başlıyor ve ardından olumlu, olumsuz ve soru cümlelerinde nasıl kullanılacağını örneklerle anlatıyor. "Have to" kalıbı "I, we, you, they" öznelerle, "has to" kalıbı ise "he, she, it" öznelerle kullanılır. Eğitmen, her bir durum için kuralları ve örnek cümleleri detaylı şekilde sunarak izleyicilere kalıpların doğru kullanımını öğretiyor.
Bu video, bir dizi veya film sahnesinden bir diyalog parçasıdır. Karakterler arasında Suat Bey, Tuhaf Bey ve bir oğul bulunmaktadır.. Videoda, bir karakterin babasına zarar veren Tuhaf Bey'e karşı duyduğu nefret ve Suat Bey'i almak zorunda olduğu durum anlatılmaktadır. Diyalog, bir tehdit ve zorunluluk teması etrafında şekillenmekte, karakterin "ne yapacağım ben?" sorusuyla sona ermektedir.
Bu video, bir öğretmenin İngilizce dilbilgisi dersi formatında sunduğu eğitim içeriğidir. Öğretmen, mask kalıbının kullanımını detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, mask kalıbının kullanım kurallarını açıklayarak başlıyor ve ardından olumlu ve olumsuz formlarını örneklerle açıklıyor. Must kalıbının zorunluluk, mecburiyet ve tavsiye ifade etmek için kullanıldığı, olumlu formun "must" kelimesiyle, olumsuz formun ise "mustn't" kelimesiyle ifade edildiği anlatılıyor. Video, öğrendiklerin test edilmesi için çeşitli örneklerle sonlanıyor.
Bu video, bir İngilizce dil dersidir. Eğitmen, İngilizce'de "must" ve "supposed to" kalıplarının kullanımını anlatmaktadır.. Videoda "must" ve "supposed to" kalıplarının yapısı ve kullanım alanları detaylı olarak açıklanmaktadır. Bu kalıpların genellikle bir tarife veya programa göre olması gereken durumları anlattığı, ancak "must"un "supposed to"ya göre daha güçlü bir anlama sahip olduğu belirtilmektedir. Eğitmen, her iki kalıbın da dış kaynaklı zorunlulukları ifade ettiğini, ancak "must"un daha güçlü bir zorunluluk duygusu yarattığını örneklerle açıklamaktadır. Ayrıca "must"un geçmiş zaman kullanımı ve "supposed to"un past tense kullanımı da ele alınmaktadır.