Google Analytics Kurulum Kılavuzu
Analytics hesabı analytics.google.com üzerinden oluşturulabilir. Hesap oluşturulurken veri paylaşımı ayarları yapılandırılmalıdır. Bir hesaba en fazla 2.000 mülk eklenebilir
- support.google.com
Analytics hesabı analytics.google.com üzerinden oluşturulabilir. Hesap oluşturulurken veri paylaşımı ayarları yapılandırılmalıdır. Bir hesaba en fazla 2.000 mülk eklenebilir
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı veritabanı form oluşturma konusunda adım adım rehberlik etmektedir.. Video, önceki videoda oluşturulan iki tablonun ilişkilendirilmesi sonrası veri toplama formu oluşturma sürecini göstermektedir. Konuşmacı, form sihirbazı kullanarak basit bir form oluşturma, ardından meslek tablosundan veri çekmek için ComboBox (açılır menü) ekleme, sütun genişliklerini ayarlama ve form üzerinde veri girişi yapma adımlarını detaylı şekilde anlatmaktadır. Video, oluşturulan formun test edilmesiyle sonlanmaktadır.
ÇOKETOPLA, birden çok koşula dayalı değerleri toplayan bir aritmetik formüldür. Formülde toplam alınacak hücre aralığı ve koşul sütunları belirtilir. Formül Otomatik Tamamlama özelliği bağımsız değişkenleri otomatik olarak listeler
"Anlatan Anne" kanalında yayınlanan bu eğitim videosu, bir öğretmen/eğitmen tarafından 3. sınıf öğrencileri için hazırlanmıştır.. Video, veri toplama ve değerlendirme konusunu üç ana başlık altında ele almaktadır: grafikler, çetele tablosu ve sıklık tablosu. İlk bölümde veri toplama kavramı tanımlanmakta, ardından nesne grafiği, şekil grafiği, çetele tablosu ve sıklık tablosu detaylı olarak örneklerle anlatılmaktadır. Son bölümde ise bu konularla ilgili örnek sorular çözülmektedir.. Videoda öğrencilerin kalem sayıları, kümeste bulunan hayvanlar, sevilen meyve suyu çeşitleri, satılan ürünler ve okul gezisi katılımcı sayıları gibi çeşitli veri setleri üzerinden grafik oluşturma yöntemleri adım adım gösterilmektedir.
Bu video, Setenay öğretmen tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, öğrencilere veri toplama ve değerlendirme konusunu anlatmaktadır.. Video, veri kavramının tanımıyla başlayıp, veri toplama yöntemlerini açıklamaktadır. İlk bölümde çetele tablosu ve sıklık tablosu detaylı olarak ele alınırken, ikinci bölümde şekil ve nesne grafikleri anlatılmaktadır. Öğretmen, her iki grafik türünün nasıl oluşturulacağını ve yorumlanacağını örneklerle göstermektedir.. Videoda çetele tablosunda beşerli gruplama tekniği, sıklık tablosunda sayıların nasıl yazılacağı ve çetele tablosunu sıklık tablosu olarak dönüştürme yöntemleri anlatılmaktadır. Ayrıca, çiftlikteki hayvanlar ve oyuncak satışı gibi günlük hayattan örneklerle konu pekiştirilmekte ve öğrencilere nesne grafiği sorusu çözmeleri istenmektedir.
Responses can be viewed directly in Google Forms or linked to Sheets. Responses tab offers Summary, Question, and Individual views. Summary shows visual graphs and percentages of responses. Question tab displays individual responses with clickable answers. Individual tab shows complete form per submission
Bu video, bir öğretmenin Tonguç adlı öğrencisiyle birlikte matematik dersinde veri toplama ve değerlendirme konusunu anlattığı eğitim içeriğidir.. Video, araştırma sorusunun ne olduğu ve nasıl sorulacağı ile başlayıp, sıklık tablosu, çetele tablosu ve sütun grafikleri gibi veri gösterimi yöntemlerini detaylı şekilde açıklamaktadır. Ayrıca kar-zarar hesaplamaları ve çeşitli veri toplama problemleri adım adım çözülmektedir.. Öğretmen, günlük kitap okuma sayıları, en sevilen renkler, yürüyüş mesafeleri, şirket gelir-gider tabloları, gözlüklü-gözlüksüz öğrenci sayıları gibi çeşitli örnekler üzerinden veri yorumlama ve grafik oluşturma tekniklerini göstermektedir. Video, öğrencilere ödevler verilerek ve ödüllü bir soru ile sonlanmaktadır.
Bu video, 3'ten 4'e hazırlık programının bir bölümüdür. Bir öğretmen, öğrencilere veri toplama ve değerlendirme konusunu anlatmaktadır.. Video, önce 3. sınıf tekrarını içeren testlerle başlayıp, ardından veri toplama konusuna geçmektedir. Öğretmen, çetele tablosu ve sütun grafiği konularını detaylı şekilde açıklamaktadır. Çetele tablosunda her bir çizginin bir tane anlamına geldiği, sütun grafiğinin ise verileri karşılaştırmak için kullanıldığı anlatılmaktadır. Ayrıca "apartman yöntemi" olarak adlandırılan sütun grafiği çizme tekniği örneklerle gösterilmekte ve bir antrenman sorusu çözülmektedir.
Bu video, bir anlatıcı tarafından sunulan Google Formlar (Google Anket) kullanarak çevrimiçi anket oluşturma sürecini adım adım gösteren kapsamlı bir eğitim içeriğidir.. Video, çevrimiçi anketlerin kullanım alanlarının genişlediğini açıklayarak başlıyor ve Google Formlar'ın en kullanışlı ve profesyonel seçenek olduğunu belirtiyor. İlk bölümde Google Formlar'a giriş yapma, form başlığı ve açıklaması düzenleme, farklı soru türlerini kullanma ve formun görünümünü özelleştirme adımları gösterilirken, ikinci bölümde anketin nasıl gönderileceği, doldurulacağı, sonuçların nasıl görüntüleneceği ve grafiklerle yorumlanması anlatılıyor.. Eğitim, ankete yanıt alma sürecini kontrol etme, sonuçların Excel'e indirilmesi ve anketin düzenlenmesi gibi pratik bilgileri de içermektedir. Video, Google Formları'nın profesyonel anketler oluşturmak için kullanılabileceğini vurgulayarak sonlanıyor.
Google, kullanıcılardan dil, reklamlar ve kişiselleştirilmiş içerik için bilgi toplar. Oturum açmayan kullanıcılar tarayıcı ve cihaz bilgilerini depolar. Oturum açan kullanıcılar kişisel bilgilerini Google Hesabında tutar. Kullanıcılar e-posta, fotoğraf ve video gibi içerikleri paylaşabilir
Bu video, Tonguç Akademi 2. sınıf kanalında bir öğretmenin 2. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı eğitim içeriğidir. Öğretmen, Tonguç adında bir öğrenciyi örnek olarak kullanarak soruları adım adım açıklamaktadır.. Videoda veri toplama ve değerlendirme konusu üzerinden çeşitli soru çözümleri yapılmaktadır. İçerik, şekil grafikleri, nesne grafikleri, sıklık tabloları ve çetele tabloları gibi veri görselleştirme yöntemlerini içermektedir. Öğretmen, halk kütüphanesi kitapları, hava durumu, meyve miktarları, sınıf başkanlığı oylaması, spor salonu üyeleri, Mehmet Akif Ersoy'un eserleri ve öğrencilerin yaz mevsimi meyveleri gibi farklı konularda soruları çözmektedir.. Video, öğrencilerin yorumlarda cevaplarını paylaşmaları için ödüllü bir soru ile sonlanmaktadır.
Nitel araştırma, yirminci yüzyılın başlarında insan yaşamını derinlemesine inceleyen bir yöntemdir. Pozitivist yaklaşımdan farklı olarak öznel ve yorumlayıcı bir süreçtir. Büyük örneklem yerine küçük çalışma gruplarıyla derinlemesine inceleme yapılır
AI is the science of making machines that emulate human processes. Modern AI was introduced by Alan Turing in 1950. AI can perform tasks like text generation and image recognition
Bu video, Ayas Hoca tarafından sunulan bir matematik dersidir. Hoca, birinci sınıf öğrencileri için veri toplama ve tablo oluşturma konusunu anlatmaktadır.. Videoda öncelikle tablonun ne olduğu, satır, sütun ve veri kavramları açıklanmaktadır. Ardından çeşitli tablolar üzerinden sorular çözülmektedir: sevilen meyveler tablosu, çiftlik hayvanları tablosu, sınıf başkanlığı seçimleri tablosu ve haftalık ders programı tablosu üzerinden en çok/en az sevilen/bulunan, toplama ve çıkarma işlemleri yapılmaktadır. Video, bir örüntü sorusunun cevabının açıklanması ve izleyicilere bir soru sorulmasıyla sonlanmaktadır.
Bu video, bir öğretmen ve Tonguç adlı karakterin yer aldığı 3. sınıf öğrencileri için hazırlanmış bir matematik eğitim içeriğidir.. Videoda veri toplama ve değerlendirme konusu üç ana başlık altında ele alınmaktadır: çetele tablosu, sıklık tablosu ve şekil grafiği. Öğretmen önce veri kavramını açıklar, ardından her bir grafik türünün nasıl oluşturulacağını örneklerle gösterir ve kitaplardan alınan soruları çözerek konuyu pekiştirir.. Videoda sütlaç, baklava, puding gibi tatlıların çetele tablosu, defter, kalem, silgi ve kalemtıraş gibi ürünlerin satış sayılarını gösteren bir grafik üzerinden sorular çözülmektedir. Her konu için pratik örnekler ve değerlendirmeli sorular sunulmakta, video öğrendiklerin özetlenmesi ve bir sonraki konu hakkında bilgi verilmesiyle sona ermektedir.