Bu video, bir kamyon sürücüsünün İveco 4497 model kamyonunu tanıttığı ve sürüş deneyimini paylaştığı bir içeriktir. Sürücü, kamyonun özelliklerini ve kullanımını detaylı şekilde anlatmaktadır.. Videoda öncelikle kamyonun anahtarı, çalıştırılması ve vites sistemi gösterilmektedir. Sürücü, kamyonun 8 vitesli olduğunu, seri defransiyel kullandığını ve farklı viteslerde nasıl çalıştığını açıklamaktadır. Ardından Mersin'e gidecek olan kamyonun Payas Organize Sanayi Bölgesi'nde demir yüklenmesi, yükün 25 ton 550 kilo olduğu ve Tarsus Organize Sanayi'ye doğru yol alması gösterilmektedir. Video, kamyonun istop edilmesi ve elektrik aksamının nasıl kapatılacağı bilgisiyle sonlanmaktadır.
Araç kiralamak için ehliyet sahibi olmak zorunludur. Yeni ehliyet alanlar araç kiralayamaz. 1-2 yıllık tecrübe şartı aranır
Bu video, bir sürücünün günlük trafik deneyimlerini ve yaşadığı komik durumları gösteren bir komedi içeriğidir. Videoda bir sürücü ve yolcu karakterleri yer almaktadır.. Video, trafikteki çeşitli komik durumları göstermektedir. Sürücü, yanlış sinyal verme, taksicilerin tehlikeli sürüşleri, orman bakanlığı arabasının arkasında yarışan insanlar, park etme zorlukları ve trafikte yaşanan gerginlikler gibi günlük trafik deneyimlerini komik bir dille anlatmaktadır. Ayrıca videoda bir kişinin fotoğraf çekme isteği ve bir şarkı sözü de yer almaktadır.
Bu video, bir sürücünün Bulgaristan'dan Türkiye'ye geçiş yaparken çektiği vlog formatında bir rehberdir. Sürücü, izleyicilere sınır geçiş sürecini kendi deneyimleriyle anlatmaktadır.. Video, Kapital Andrea sınır geçişi ve tır parkı deneyimiyle başlayıp, kantar süreci, sınır geçiş işlemleri ve Türkiye'ye giriş sürecini adım adım göstermektedir. İki saat kırk yedi dakika süren geçiş sürecinde gerekli belgeler (pasaport, T1 orijinal ve kopya, Bulgaristan dozbalası, kantar fişi), gümrük evraklarının hazırlanması ve mesai ödemesi gibi önemli bilgiler paylaşılmaktadır.. Videoda ayrıca sınır geçişi sırasında karşılaşılan uzun kuyruk ve park sorunları, gerekli belgelerin nasıl sunulacağı, pasaport tescili işlemleri ve Türkiye'ye giriş ücretleri hakkında pratik bilgiler de yer almaktadır. Sürücü, izleyicilere bu süreçte dikkat edilmesi gereken noktaları kendi deneyimleri üzerinden aktarmaktadır.
Bu videoda bir motosiklet sürücüsü, Kawasaki marka motosikletle yaptığı 400 km/s hız denemesini anlatıyor. Dört aylık bir çalışmanın ardından 450 metreye ulaşan sürücü, bu deneyimi paylaşıyor.. Videoda sürücü, 2016 yılında Kawasaki motosikletini ilk kez kullandığında 380 km/s hıza ulaşabildiğini ve bu motosikletle 400 km/s'ye ulaşmayı hedeflediğini anlatıyor. Türkiye'de Karayolları ile görüşerek bazı imkanlar elde ederek çeşitli hız denemeleri yapmış, sonunda 400 km/s'ye ulaşmayı başarmış. Sürücü, bu deneyimi çok stresli bulduğunu ve bir daha böyle yüksek hız denemesi yapmayacağını belirtiyor.
Aydintap'a göre araç çalıştırırken debriyaja basılmamalı. Uzun vadede debriyaj arızasına neden olabilir. GP kullanıcı kitabında debriyaja basıp gaza basmama uyarısı var. Pose744'e göre şoför sayısının çokluğu debriyaj kullanımını etkileyebilir. Bazı kullanıcılar geri viteste araç kullanmayı tercih ediyor
Bu belgesel formatındaki videoda, gazeteci ve YouTube kanalı sahibi olan konuşmacı, Moskova'da taksicilik mesleğini deneyimliyor. Video, konuşmacının bir günlük taksicilik deneyimini ve bu mesleğin gerçek yüzünü anlatıyor.. Video, Moskova'daki taksicilik sisteminin tarihçesinden başlayarak, Yandex Taksi uygulamasının ortaya çıkışı ve bu sistemin nasıl işlediğini detaylı şekilde ele alıyor. Konuşmacı, taksi kiralama şirketinden kiraladığı Hyundai Solaris ile bir gün boyunca taksicilik yaparak, uygulamanın algoritmik sistemi, reyting sistemi ve sürücülerin karşılaştığı zorlukları deneyimliyor.. Videoda ayrıca, taksi şoförlerinin kazanç durumları da inceleniyor. Konuşmacı, sekiz saat çalışma ile 200 kilometre yol yaparak 5.200 ruble kazandığını, ancak taksi kirası, komisyonlar ve benzin masrafları çıkarıldığında kalan kazancın 600 ruble olduğunu belirtiyor. Uygulamanın şoförlere sağladığı düzen ve müşteri bulma kolaylığı ile birlikte, yüksek komisyon oranları ve şoförlerin kazandığı düşük gelirler arasındaki çelişki vurgulanıyor.
Anahtar seti ve avadanlık seti eksik veya hatalı teslim edilmiş. Yeni motorlarda vites geçişleri zor ve gösterge bazen kayboluyor. Motor parçaları iki aydır serviste bekliyor. ABS sistemi arızaları ve motor arızaları yaşanıyor
Yeni ehliyetler pembe ağırlıklı, turkuvaz ve bej dolgulu olacak. Kartlarda çip yerine karekod bulunacak. Karekodda parmak izi, kimlik ve kan grubu bilgileri yer alacak. 2014 Nisan'dan itibaren dağıtıma başlanacak
Expected ex-showroom price in India is around Rs 4.80 Lakh. Launch expected in second half of 2023. Initially launched in Asian and western markets only
Bu videoda bir kişi, yaşadığı bir araç kazasını anlatıyor. Konuşmacı, evden çıktığında bir anda bir durumla karşılaştığını belirtiyor.. Konuşmacı, normal bir şekilde yol alırken bir anda bir durumla karşılaştığını, teker kopmuş gibi hissettiğini ve hiçbir uyarı veya tabela olmadığını anlatıyor. Yağmurun bu duruma etkisi olabileceğini düşünüyor ve kendisinin bu durumu görse kaçacağını belirtiyor.
Collection includes RS 250, RSV 1000 R, RSV Mille Tuono, RSV4 Factory 1100. Features multiple versions with different modifications and DLC packs
Bu video, bir sürücünün Konya'dan Manisa'ya sarımsak taşıma görevini gerçekleştirdiği bir sürüş videosu. Sürücü, modifiye edilmiş bir kamyonla 481 kilometrelik yolculuğu anlatıyor.. Videoda sürücü, Konya'dan Manisa'ya sarımsak taşıma görevini gerçekleştirirken yaşadığı deneyimleri paylaşıyor. İlk bölümde yüksek hızlarda sürüş, trafikteki zorluklar ve kaza riski gibi durumlar yaşanırken, ikinci bölümde araba park etme teknikleri gösteriliyor. Video, arabanın ses sistemi, iç tasarımı ve sürüş keyfi hakkında yorumlarla devam ediyor.. Videoda ayrıca arabanın ışık kutusu patlaması nedeniyle gece sürüşü yapılamadığı ve sürücünün ev taşıma işleri nedeniyle tatil sırasında çektiği bir içerik olduğu belirtiliyor.
Bu video, bir sürücünün Avusturya'da dar ve sıkışık sokaklarda tır sürüşü yaptığı bir yol videosu. Sürücü, firmasının çıkışından başlayarak dar alanlarda manevra yapma zorluklarını gösteriyor.. Videoda sürücü, dar sokaklarda dönüş yaparken karşılaştığı tehlikeleri ve manevra stratejilerini anlatıyor. Özellikle bir arabanın yanlış yerde park etmesi nedeniyle yaşadığı tehlikeli durumu detaylı şekilde gösteriyor. Ayrıca, tır sürüşü yapmanın zorluğunu ve zamanla alışılacağını belirtiyor. Video, Avusturya'nın turizm bölgesi olan bir kasabada çekilmiş olup, dünyanın koruma mirasları arasında olan bir kasabaya yakın bir yerde sona eriyor.
Bu video, bir sürücünün Sendrom marka aracında yaşanan titreme problemi ve yetkili bayiden yapılan yazılım güncellemesi hakkında bilgi verdiği bir inceleme içeriğidir.. Videoda, konuşmacı önce aracında yaşanan titreme sorununu anlatıyor ve ardından yetkili bayiden yapılan yazılım güncellemesinin etkilerini gösteriyor. Güncellemenin sonucunda kavrama yapışma hızının yavaşladığı, devir sayısının yükseltildiği ve vites geçişlerinin daha seri hale geldiği gözlemleniyor. Özellikle soğuk havalarda yaşanan titreme sorununun yazılım güncellemesiyle çözüldüğü ve motorun ısındıktan sonra normal performans gösterdiği belirtiliyor.
Bu video, bir sürücünün Renault marka bir araçla Kir Enes maden yolundan çıkış deneyimini anlattığı bir vlog formatındadır. Sürücü, arkasında 15 tonluk çakıl taşıyan bir araçla yolculuk yapmaktadır.. Videoda, madenin çıkışının felç olduğu için sürücünün karşılaştığı zorlu çıkış deneyimi gösterilmektedir. Sürücü, kalabalık ve dar yollardan geçerek ilerlemeye çalışırken, diğer araçların takılması ve yol tıkanması nedeniyle sık sık duraklamak zorunda kalır. Ayrıca, yolda karşılaştığı çeşitli araçları (Scania, Volvo, Mercedes) inceliyor ve yorumlar yapıyor.. Videoda ayrıca yol kenarında bekleyen bir tren ve yük dengesizliği nedeniyle yaşanan sorunlar da gösterilmektedir. Video, sürücünün evine dönüşüyle sona ermektedir.
Bu video, bir kişinin kamyon kazası deneyimini anlattığı bir anlatım formatındadır.. Videoda, konuşmacı kamyon kazasının nasıl gerçekleştiğini anlatmaktadır. Kaza aniden gerçekleşmiş, kamyon kornayı çalınca başlamış ve iki dakika içinde devrilmiş. Konuşmacı, kaza sırasında kadayı göremediğini ve göz kapağı kamyonun daha bir şey göremediğini belirtmektedir.
Bu video, bir sürücünün uçurum kenarında zorlu bir dönüş yapma deneyimini gösteren bir sürüş videosu. Sürücü, "Türk şoförü" olarak kendini tanımlıyor.. Videoda, uçurum kenarında bir aksoru tam geriye bir U dönüşü yapma çabası gösteriliyor. Sürücü, kilometrelerce ileri gitmek yerine bu zorlu dönüşü yapmayı tercih ediyor ve başarılı olunca "on numara bir dönüş" yaptığını belirtiyor. Video, sürücünün dönüşün başarıyla tamamlanmasıyla sona eriyor.
"Örümcek Abi" kanalında yayınlanan bu video, sunucu ve Recep abi adlı bir sürücünün altı farklı güçlü tırın performansını test ettiği bir içeriktir.. Videoda Man, Scania, Volvo, Mercedes Actros, Tesla Semi ve Renault Magnum gibi popüler tır modelleri parkuru tamamlamaya çalışırken, sunucu ve Recep abi tırların performansını değerlendiriyor ve hasar durumlarını yorumluyor. Test sonunda araçların hasar durumları karşılaştırılıyor: Mercedes Actros çok hasar almış, Tesla Semi ve Renault Magnum daha sağlam çıkmış, Scania ise biraz hasar görmüş.. Sunucu, araçların sadece kırılan parçalarına değil, genel duruşlarına da dikkat ettiğini vurguluyor ve izleyicilerden favori araçlarını yorum bölümünde belirtmelerini istiyor.