Bu video, bir otobüs şoförü ve yardımcısı olan Emirman'ın çektiği vlog formatında iki farklı yolculuğu anlatan bir içeriktir. İlk bölümde Almanya'dan Konstanz'a, ikinci bölümde ise Aksaray-Konya yolu üzerindeki maceraları paylaşıyor.. Videoda şoför, önce Almanya'dan Konstanz'a yolculuğunu, yeni aldığı Scania otobüsün özelliklerini ve yolculuk sırasında yaşadığı anıları anlatıyor. Daha sonra Aksaray-Konya yolculuğunda trafik sorunları, diğer sürücülerle çatışmalar ve polis kontrolü gibi deneyimlerini paylaşıyor.. Yolculuk sırasında yel değirmenleri gibi manzaralar gösteriliyor ve ikinci bölümde araba bir kaza sonucu yoldan çıkmasıyla video sona eriyor. Şoför, YouTube kanalı olduğunu ve yolculuklarını videolar halinde paylaştığını da belirtiyor.
Bu video, bir otobüs şoförünün yaşadığı dramatik bir durumu anlatan bir film veya dizi sahnesidir. Şoför, "struggling mom" olarak tanımlanan bir karakter ve onunla konuşan bir kişi arasında geçen diyaloglar yer almaktadır.. Videoda, şoförün zorlu bir hayat yaşadığı ve çocuklarını kurtarmak için çabaladığı anlatılmaktadır. Şoför, 22 çocuğun bulunduğu bir otobüsün şoförüdür ve onları güvenli bir yere götürmeyi hedeflemektedir. Diğer karakter, şoföre "ikinci şans" olmadığını söylerken, şoför "hang on" diyerek mücadelesini sürdürmeyi tercih etmektedir.
Şanzimen Kırlıoğlu, 9 yıl aşçılık yaptıktan sonra Aydın'da otobüs şoförlüğüne başladı. 13 kadın şoför arasından mülakatta elenen tek kadın oldu. Eşi ve iki oğluyla birlikte Aydın Büyükşehir Belediyesi'nde çalışıyor
Cari hesap açmak için KDV kodu ve kimlik bilgileri girilmelidir. Fiş içinde cari tanımlama F10 ile yapılabilir
En az ilkokul mezunu olma şartı aranır. SRC belgesi ve psikoteknik değerlendirme gereklidir. Trafik kurallarına uygun sürüş becerisi beklenir. İletişim yeteneği ve stres yönetimi önemlidir
Bu video, Şile'de geçen bir Türk filmi veya dizisinden bir bölüm. Ana karakterler Kemal Selamet ve Burhan Keramet adlı iki otobüs şoförü ile onların aileleri arasında uzun süredir devam eden rekabeti konu alıyor.. Video, Üsküdar'a yolcu taşıma hizmeti veren iki rakip otobüs şirketi arasındaki rekabeti anlatıyor. Kemal Selamet ve Burhan Keramet, fiyat düşürme, yemek hizmeti sunma gibi stratejilerle birbirlerini geçmeye çalışıyorlar. Aynı zamanda, Selamet'in kızları Sema ve Oya ile Keramet'in oğulları Naci ve Kaya arasındaki aşk hikayeleri de paralel olarak gelişiyor.. Hikâye, iki ailenin araba yarışı yaparak Şile'ye ulaşmaya çalışması, kızlar ve oğulların ilişkileri ve sonunda ailelerin rekabeti sona erdirmesiyle Kaya ile Oya'nın evliliğinin gerçekleşmesiyle sonuçlanıyor. Video, "Şileliler duyduk duymadık demeyin, bundan sonra Kerametlerle Selametler birleşiyor" sözleriyle sona eriyor.
Geçerli otobüs ehliyeti (D sınıfı) ve SRC belgesi zorunludur. En az lise mezunu olmak ve 21-65 yaş aralığında olmak gerekir. Psikoteknik değerlendirme raporu ve sağlık kontrolleri şarttır
Otobüs şoförü, yolcu ve eşya taşıyan otobüsleri kullanan kişidir. 2023'te ortalama maaş 25.300 TL'dir. D sınıfı ehliyet ve 24 yaş şartı aranır
Otobüs şoförleri 2024'te en düşük 22.500 TL, en yüksek 53.700 TL kazanıyor. Ortalama maaş 34.000 TL olarak belirlendi. Temmuz 2023'te ortalama maaş 25.300 TL idi
Bu video, bir otobüs şoförü tarafından turizm taşımacılığı hakkında bilgilendirici bir içeriktir. Konuşmacı, önceki videoda aldığı yorumlara yanıt olarak bu konuyu daha detaylı anlatmaktadır.. Video, turizm taşımacılığı için gerekli olan B2 belgesi ve Türkiye Seyahat Acenteler Birliği (TürkSap) hakkında bilgiler sunmaktadır. Konuşmacı, otobüs sahibi olmak isteyenler için vergi mükellefliği, B2 belgesi alma süreci, koltuk sayısı gereklilikleri ve bu işin zorlukları hakkında pratik bilgiler vermektedir. Ayrıca, bu işe başlamadan önce şoför olarak deneyim kazanmanın önemini vurgulamakta ve Antalya'daki turizm sezonunun özellikleri hakkında bilgi paylaşmaktadır.
Bu video, garaj işi yapan ve tur gezi işi yapan bir otobüs şoförünün İzmir'deki deneyimlerini anlattığı bir vlog formatındadır.. Videoda şoför, şehir içi trafikte yaşadığı zorlukları, şerit değiştirme alışkanlıkları ve emniyet şeridine girme gibi konularda eleştirel bir bakış açısı sergilemektedir. Ayrıca maaş konusundaki endişelerini, Instagram ve YouTube'dan gelen yorumlara yanıt vererek otobüs şoförlerinin kaza yapma oranının neden yüksek olduğunu açıklamaktadır.. Şoför, otobüs şoförlüğünün bir meslek olduğunu, doğru şekilde yapıldığında her mesleğin yapılabileceğini vurgulamakta ve izleyicilere otobüs mesleğine olan sevgilerini dile getirmektedir. Video sonunda patronunun arabasını 2+1'e çevirmek için koltukçuya gitmesi gerektiği ve bir iki gün izin istemesi gerektiği konusunda bilgi vermektedir.
Bu video, İstanbul'da otobüs şoförü olarak çalışan bir kadınla yapılan bir röportajdır. Konuşmacı, on yıldır şoförlük yapan ve Düzce Belediyesi'nde halka dokusu taşımacılığına dört yıl çalışmış bir anne olarak kendini tanıtmaktadır.. Röportajda kadın şoförün mesleğinin avantajları, İstanbul otobüslerinin diğer yerlere göre daha basit olduğu görüşü ve mesleğin maddi ve manevi yönleri ele alınmaktadır. Konuşmacı, mesleğinin kendisi için eğlenceli ve maddi açıdan kazançlı olduğunu, anne olarak şefkatli bir şoför olduğunu belirtmektedir. Ayrıca, otobüs şoförlerinin kaza yapma ihtimalinin düşük olduğunu ve mesleğin eğitim sürecinin zor olduğunu vurgulamaktadır.
Bu video, sekiz yıldır otobüs şoförlüğü yapan ve Trabzon'da çalışan bir şoförle yapılan bir röportajdır. Şoför, yolculuk deneyimleri ve otobüs yangınları hakkında bilgiler paylaşıyor.. Röportajda otobüs yangınlarının nedenleri detaylı olarak anlatılıyor. Şoför, yangınların genellikle otobüsün donanımlarından (internet, klima, kahve ocağı, şarj prizleri) kaynaklanan hatalardan kaynaklandığını, ayrıca motor tarafında mazot boruları veya enjektör başlarından kaynaklanan yangınların da olduğunu belirtiyor. Ayrıca yolcuların telefonlarını şarj etmek için otobüs içindeki tesisatlara bağımlı olmamaları gerektiği vurgulanıyor. Video, İstanbul'a otobüs yolculuğu fiyatları ve mevsimsel yolcu hareketleri hakkında bilgilerle sonlanıyor.
Bu video, bir otobüs şoförü ile yapılan kısa bir sohbeti içermektedir. Şoför, otobüs yolcularına nasıl hizmet verdiğini anlatmaktadır.. Videoda şoför, otobüs yolcularına nasıl eşlik ettiğini, yaşlı yolcuları peronlara indiklerinde karşıladığını ve öğrencilerden para almadığını belirtmektedir. Ayrıca yolculara küçük hediyeler verdiğini ve onlara iyi hizmet ettiğini vurgulamaktadır. Sohbetin sonunda şoför, bir suç ortağı aradığını ve iyi bir adam, yemek yapan, sesi güzel ve pansumandan anlayan biri aradığını söylemektedir.
Bu videoda bir otobüs şoförü kadın, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutlayarak kendi meslek deneyimini paylaşıyor. Kendisi otobüs şoförlüğünü hayal ettiği ve bu hayalini gerçekleştirdiği bir kadın.. Videoda kadın, kadınların her meslek dalında başarılı olabileceğini vurguluyor ve özellikle otobüs şoförlüğünü cesaretli kadınlara tavsiye ediyor. Kendisini bu mesleği sevdiğini, yolcuları sevdiğini ve trafikte olmayı zor olsa da sevdiğini belirtiyor. Ayrıca, tekrar dünyaya gelse yine aynı mesleği seçeceğini ve bu mesleği sevdiğini ifade ediyor.
Bu video, bir oyuncunun Bus Simulator 18 oyununda CNG motorlu otobüs şoförlüğü deneyimini gösteren bir oyun içeriğidir. Videoda oyuncu ve yolcu olarak görünen kişiler yer almaktadır.. Videoda oyuncu, şehir içi rotada 17 durağa gidip bilet kesme görevini yerine getirmektedir. Oyun sırasında bilet makinesi aktif olduğu için zorlu bir görevle karşı karşıya olan oyuncu, dar sokak aralarına girip çıkarak günlük, haftalık ve öğrenci biletleri kesmeye çalışmaktadır. Video, otobüsün son durağa varması ve otogara girişiyle sona ermektedir.. Videoda ayrıca otobüsün direksiyon tepkileri, yanlış durağa gitme, ceza alma ve otobüslerle çarpma gibi durumlar yaşanmaktadır. Otobüsün arka kapısının nasıl kapatılacağı ve yolcuların binmesi için eğimli olması gerektiği gibi pratik bilgiler de paylaşılmaktadır.
Bu video, bir otobüs yolculuğunu gösteren bir kayıttır. Videoda otobüs şoförü ve yolcular yer almaktadır.. Video, otobüs yolculuğunun başlangıcından sonuna kadar olan süreci göstermektedir. Yolculuk sırasında "hareket saati gelmiştir", "rota oluşturuldu", "emniyet kemerinizi takınız" gibi uyarılar yapılmakta ve "sağa dönün", "düz devam edin" gibi yönlendirme talimatları verilmektedir. Yolculuk sonunda yolculardan eşyalarını kontrol etmeleri ve bagajlarını hazırlamaları hatırlatılmaktadır.
Bu video, bir otobüs şoförü ve araba sürüşü maceralarını konu alan komedi içeriğidir. Videoda bir şoför ve "Sese Gel" plakalı bir araçla sürüş yapan bir kişi yer almaktadır.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde Münih'ten Nürnberg'e giden bir otobüs yolculuğu gösterilirken, şoför yolculara çay-kahve servisi yapmaya çalışırken navigasyon sistemini kullanamaz ve çeşitli dillerde anons yapmaya çalışır. İkinci bölümde ise konuşmacı, çiftliğe gidip Nürnberg stadyumuna varırken yaşadığı maceraları anlatır.. Videoda ayrıca 14 Şubat Sevgililer Günü hakkında konuşulmakta ve konuşmacı, sevgilisi olmayanlara yönelik bir şarkı söylemektedir. Şoförün otobüsün arkasına Spider-Man figürü koymuş ve yolcuları şaşırtması gibi komik anlar da videoda yer almaktadır.
Bu video, Şile'de geçen bir komedi film sahnesidir. Karakterler arasında Kerametler ve Selametler olarak bilinen iki rakip otobüs şoförü, Kemal adında bir şoför ve Neriman Köksal adında bir karakter bulunmaktadır.. Video, Şile'de geçen bir otobüs yolculuğunu konu alıyor. Kerametler ve Selametler adlı iki otobüs şoförü, birbirlerini geçmek için rekabet ediyorlar. Kemal adlı şoför, lastik patlaması nedeniyle yolda kalmış ve Neriman Köksal ile tanışıyor. Video, iki otobüs şoförünün birbirlerini aşağılama ve rekabet etme sahneleriyle devam ediyor.