Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı sağında dizel motor, solunda ise benzinli motor göstererek iki motor türünün çalışma prensiplerini karşılaştırıyor.. Video, dizel ve benzinli motorların temel farklarını detaylı şekilde anlatıyor. Dizel motorlarda buji bulunmaması, gaz kelebeği yerine yakıt oranının değiştirilmesi, daha yüksek sıkıştırma oranlarına ulaşabilmesi ve bu sayede daha az yakıt tüketimi sağlanması gibi konular ele alınıyor. Ayrıca, dizel motorların termodinamik olarak daha verimli çalıştığı ve bu nedenle daha az yakıt tükettiği açıklanıyor.
İki zamanlı motorlarda tüm işlemler bir tam turda gerçekleşir. Dört zamanlı motorlarda işlemler iki tam turda gerçekleşir. Motorlar türlerine göre farklı yağ ve benzin karışımları gerektirir
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı şerit LED motorları hakkında detaylı bilgiler vermektedir.. Video, şerit LED motorlarının ne olduğunu, nasıl çalıştığını ve kullanım alanlarını açıklamaktadır. Konuşmacı, motorların 220 volt alternatif akımı 12 volt DC akıma düşürdüğünü, tek çipli ve üç çipli şerit LED'lerin güç tüketimini hesaplamayı, motorların bağlantı şekillerini ve voltaj ayarlarını anlatmaktadır. Ayrıca, motorların sadece şerit LED'ler için değil, 12 voltla çalışabilen diğer elektronik cihazlar için de kullanılabileceğini belirtmektedir. Video, bir sonraki bölümde şerit LED motorunun kablo bağlantısının nasıl yapılacağını uygulamalı olarak gösterileceğini duyurarak sona ermektedir.
Atmosferik motor, ortam basıncında çalışan içten yanmalı bir motor türüdür. Tüm oksijen ihtiyacı dışarıdan karşılanır ve ekstra hava basma sistemi gerektirmez. Basit tasarımı sayesinde uzun süredir kullanılmaktadır
776cc hacimli motorla hem günlük kullanım hem arazi performansı sunuyor. 220mm yerden yüksekliği ile en yüksek V-Strom modeli. Keskin hatlara sahip, gaga ve yukarı konumlandırılmış egzoz tasarımı
MTU, 20 kW'dan 9100 kW'a kadar dizel motor ve 31.2 MW'a kadar türbin üretiyor. Yeni seri 1920 kW ile 4300 kW arasında güç sunuyor. Silindir başına yüzde 26 daha fazla güç ve yüzde 10 yakıt tasarrufu sağlıyor
Bu videoda bir kişi, Osmaniye Kadirli İspirler Ticaret'te bulunan motor modellerini ve fiyatlarını tanıtmaktadır. Konuşmacı, bayinin hem servis hem de bayi olduğunu belirtmektedir.. Video, çeşitli motor modellerinin fiyatlarını ve özelliklerini göstermektedir. En baba, Special, Stil, MS, Eko gibi modellerin fiyatları (30 bin TL'den 261 bin TL'ye kadar) ve özellikleri (tork değerleri, ağırlık gibi) paylaşılmaktadır. Ayrıca, bu motorların hepsinin iki yıl garantili olduğu ve kuraya bağlı olarak fiyatların değişebileceği bilgisi verilmektedir.
998 cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı sıralı dörtlü motor. Entegre kanatçıklar ve aerodinamik gövde tasarımı. WSB yarışından alınan güncellemelerle geliştirilmiş performans. 330 mm Brembo fren sistemi ve çelik örgülü fren hatları
Ninja ZX-10R'den ilham alan yeni stil ve akıcı tasarım. 4,3 inç TFT renkli göstergeler akıllı telefon bağlantısına sahip. Kompakt hibrit projektör/reflektör farlar ve 3D iç içe geçmiş gövde
Bu video, "Beş İlginç Bilgiler" kanalından bir bilgilendirme içeriğidir. Sunucu, yarış motosikletlerinin en hızlı modellerini tanıtmaktadır.. Video, dünyanın en hızlı yarış motosikletlerini sıralayarak tanıtmaktadır. Beşinci sırada Ducati Panigale V2, dördüncü sırada Suzuki Hayabusa, üçüncü sırada BMW S1000RR, ikinci sırada Lightning 218 ve birinci sırada Kenan Sofuoğlu'nun dünya rekoru kırdığı Kawasaki Ninja H2R yer almaktadır. Her motosiklet için motor hacmi, hız kapasitesi ve teknik özellikleri hakkında bilgiler verilmektedir.
Bu video, Hakan Can'ın Ferhat'ın Arro R216 C çapur modelini tanıttığı bir motovlog formatındadır. Videoda Hakan Can ve arkadaşı Yusuf yer almaktadır.. Videoda Hakan Can, Ferhat'ın çapur modelini detaylı olarak göstermektedir. Önce motorun dış görünümünü, farlarını, devir saati ve kilometre saati gibi özelliklerini tanıtıyor, ardından motosiklete binerek sürüş deneyimini paylaşıyor. Motosikletin vites atma sistemi, debriyaj kullanımı ve yakıt tasarrufu gibi konulara değiniyor. Ayrıca Yusuf'un bilgisayarını ayarlaması için yardım ettiğini ve gelecekte oyun videosu çekme planlarını da paylaşıyor.
Bu video, bir kişinin UUIDOS marka benzinli motorunun özelliklerini tanıttığı bir ürün incelemesidir.. Videoda 50 cc'lik benzinli motorun teknik özellikleri detaylı olarak anlatılmaktadır. Motor, dört ileri bir geri vitesli triptonik şanzıman sistemi, 5 litre benzin deposu, 45-50 km/saat hız aralığı, 70-80 km yol katma kapasitesi ve 250-300 kg maksimum yük taşıma kapasitesine sahiptir. Ayrıca arka çekişli araçlarda kullanılan şaft difransiyel sistemi, çelik jantlar, hidrolik sistemi ve makas sistemi gibi teknik detaylar gösterilmektedir. Video sonunda, bir sonraki videoda 250-300 kg yük taşıyarak yokuşta test yapacağını belirtmektedir.
Bu video, bir kişinin Lüleburgaz'daki TMD Motor mağazasını ziyaret ettiği bir tur formatındadır. Videoda mağaza çalışanları Samet, Fahrettin, Feymi ve Artuk Bey ile tanıştırılmaktadır.. Video, mağazanın farklı bölümlerini tanıtmaktadır. Önce elektrikli scooter'lar, ardından üç tekerlekli araçlar, ATV'ler ve son olarak alt katta bulunan motosiklet aksesuarları gösterilmektedir. Mağazada Revit, Magna, Berglan, Nolan, Benelli gibi markaların modelleri bulunmaktadır. Ayrıca Trakya bölgesinde elden satış, servis ve bakım hizmetleri sunulduğu belirtilmektedir. Video, mağazanın geniş çeşitliliğini ve Trakya bölgesindeki en kapsamlı motor satış, servis ve bakım hizmetleri sunduğunu vurgulayarak sona ermektedir.
Bu video, bir ustamın iki zamanlı benzinli motorlu destenin rölanti ayarını nasıl yapacağını anlattığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda rölanti ayarının üç temel bileşeni (LHV benzin-hava karışımı ayarı, hava karışımı ayarı ve rölanti ayarı) açıklanmaktadır. Ustam, özellikle LHV benzin-hava karışımının önemini vurgulayarak, bu ayarın nasıl yapılacağını adım adım göstermektedir. Ayrıca, rölanti ayarının makinede nasıl uygulanacağı, zincirin gerginliğinin önemi ve boğulma durumunda rölanti ayarının nasıl düzeltileceği gibi pratik bilgiler de paylaşılmaktadır.
Bu video, bir oyun içeriği olup, sunucu BMW S1000RR motorunu inceliyor ve modifiye ediyor. Videoda Adem adında bir kişi de yer alıyor.. Videoda öncelikle BMW S1000RR motorunun modifiye edilmesi gösteriliyor. Sunucu, motorun egzozunu, farlarını, plakasını ve diğer özelliklerini değiştiriyor. Ardından motor inceleniyor ve BMW logosu gösteriliyor. Son bölümde ise motorla hız denemesi yapılıyor ve çevre yolunda 129 km/s hızına ulaşılıyor. Video, oyun içi bir motor inceleme ve test sürüşü formatında ilerliyor.
Bu video, 125cc'lik naked motosikletlerin detaylı bir incelemesini sunan bir ürün değerlendirme içeriğidir.. Video, altı farklı naked motosiklet modelini (Mondial Drift L, Benelli 125S, Honda CB125A, KTM 925, Suzuki GSX125 ve Yamaha MT125) sırayla incelemektedir. Her model için motor hacmi, beygir gücü, tork, yakıt tüketimi, hızlanma performansı, tasarım özellikleri, artı ve eksi yönleri detaylı olarak anlatılmaktadır. Ayrıca her modelin Türkiye'deki piyasa durumu ve fiyat bilgileri de paylaşılmaktadır.. Video, özellikle başlangıç motoru kategorisindeki MT 125 modelinin gösterge panelinde vites göstergesinin olmaması gibi eksi özelliklerini ele alırken, 125 cc'lik ve teknik özellikleri sayesinde Türkiye'deki en iyi 125 cc'lik motosikletlerden biri olduğunu belirtmektedir.
Bu video, bir kişinin doğada çektiği Arrora marka motorun detaylı kullanım tanıtımını içermektedir. Konuşmacı, yaklaşık 667 kilometre yol yapmış ve izleyicilerin yorumlarına cevap vermek amacıyla bu videoyu hazırlamıştır.. Videoda Arrora motorunun teknik özellikleri, fren performansı, titreşim seviyesi, yokuş performansı, maksimum hızı, yakıt tüketimi ve fiyat bilgileri paylaşılmaktadır. Konuşmacı, motorun 50 cc olarak geçtiğini ancak fabrikadan 80 cc olarak aldığını, ön frenlerin disk, arka frenlerin ise kampana olduğunu belirtmektedir. Ayrıca motorun 5-6 litre benzin kapasitesi ile 200-220 kilometre yol yapabildiğini, 11.500 TL'ye satın aldığını ve ruhsat ve plaka masraflarının toplam 242 TL olduğunu paylaşmaktadır. Video, konuşmacının doğayı koruma konusunda bir mesajla sona ermektedir.
Bu videoda bir kişi, Küba Trendy XC motorunu bir yıl kullandıktan sonra deneyimlerini paylaşıyor. Motor 4000 km yol yapmış ve 50 cc'den 80 cc'ye çevrilmiş.. Video, motorun olumlu ve olumsuz yönlerini detaylı şekilde anlatıyor. Şehir içi kullanım için çok rahat, küçük kasası sayesinde her yere girebiliyor ve trafik ışıklarında kolayca geçilebiliyor. Ancak uzun yolda küçük tekerlekleri nedeniyle çukurlar ve tümsekler çok etkiliyor, maksimum 50-60 km hıza çıkabiliyor. Yakıt tüketimi şehir içinde 100 km'de 4 litre civarında, uzun yolda 3 litreye kadar düşüyor. Ayrıca motorun bakım gereksinimleri, yaşanan sorunlar ve genel performansı hakkında bilgiler veriliyor.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, sunucu 220 voltluk bir meyve sıkacağı motorunu 12 voltla çalıştırma sürecini adım adım göstermektedir.. Videoda, 220 voltla çalışan motorların 12 voltla çalıştırılabilmesi için motorun merkezinin bobinli olması gerektiği açıklanmaktadır. Sunucu önce motorun normal 220 voltla çalışmasını göstermekte, ardından 12 voltluk bir akü ile çalıştırılamadığını test etmektedir. Son olarak, motor bağlantılarını değiştirerek (stator bobinlerini seri, rotor bobinlerini paralel bağlama) motorun 12 voltla çalıştırılabilmesini başarıyla göstermektedir. Video, motorun çalışma prensibini ve bağlantı değişikliklerinin etkisini detaylı şekilde açıklamaktadır.