1950s Dress Styles Overview
Women wore dresses like modern t-shirts and jeans. Shoulders were narrow and soft, waist pulled in. Dresses came in two main silhouettes: full swing and pencil
- vintagedancer.com
Women wore dresses like modern t-shirts and jeans. Shoulders were narrow and soft, waist pulled in. Dresses came in two main silhouettes: full swing and pencil
Louis Vuitton leads with $20 billion net worth, known for handcrafted luxury products. Dior ranks second at $150.18 billion, introducing evening gowns to fashion. Gucci follows with $22.6 billion, experiencing recent revival under Alessandro Michele. H&M ranks third at $12.38 billion, pioneering fast fashion
Founded in 1889 by Hamilton Carhartt in Detroit for manual laborers. Started with two sewing machines and five workers. Expanded to eight cities within 20 years, including UK and Canada. Sales reached $92 million in 1990, $600 million by 2013
Bu video, bir ürün tanıtımı formatında olup, konuşmacı Sezen takımı hakkında bilgi vermektedir.. Videoda Sezen takımı detaylı olarak tanıtılmaktadır. Takım, ikili bir yapıda olup, tunik boyu 95 cm, uzun kollu ve şal yakalı ceket içermektedir. Hem klasik hem spor olarak giyilebilecek bu takım, bordo, mürdüm ve pudra renklerinde mevcuttur. Konuşmacı, takımın yandan ve arkadan şık bir görüntüye sahip olduğunu belirtmektedir.
Bu video, bir seyahat vlogu formatında olup, konuşmacı seyahatinin son gününde yaşadığı deneyimleri paylaşıyor. Konuşmacı, H&M'den aldığı turuncu makyaj ürünleri ve Elidor kuru şampuanı gibi seyahat eşyalarını gösteriyor.. Video, konuşmacının sabah rutini, klasik giyim tarzı ve makyajıyla başlıyor. Ardından toplantılarını bitirip evine dönüşünü anlatıyor. Daha sonra otel odasında bavul hazırlama sürecini gösteriyor ve sağlıklı yiyecekler alıyor. Son olarak oteldeki tarihi eseri geziyor ve Lafayette'de indirim olduğunu belirterek, Muffy ve Özgür adlı iki kişiyi özleyerek videoyu sonlandırıyor.
Bu video, Merve'nin sunduğu bir erkek giydirme ve değişim programıdır. Programda Merve ve milli kürek takımında oynamış, hala hip hop kültürünün içinde olan youtuber Abdü yer almaktadır.. Videoda, Abdü'nün normalde trend, vintage, renkli ve spor tarzından farklı bir giyim tarzına yönlendirme işlemi gösterilmektedir. İkili, Vadi İstanbul Koton'da alışveriş yaparak Abdü'ye takım elbise ve siyah tonlarda klasik kıyafetler giydirmeye çalışırlar. Kazak, ceket, pantolon ve ayakkabı gibi farklı kıyafetlerin Abdü'ye nasıl yakıştığını değerlendirirler.. Programın sonunda Abdü'ye berbere gitip saçını kesmeyi önerirler ancak Abdü bunu istemediğinden vazgeçerler. Video, Abdü'nün yeni kıyafetlerin içinde mutlu hissettiğini ve kendisine yakıştığını belirtmesiyle sona erer.
Cardigan is a knitted garment with an open front worn like a jacket. Named after British Army general James Brudenell, Earl of Cardigan. Originally referred to knitted sleeveless vest, later expanded to various garments
Bu belgesel, 1895'te Castle Green Pistburg'da başlayan ve günümüzde Manhattan'da devam eden fötr şapka üretim sürecini anlatıyor. Videoda Gerdtanson, Ceng Taylor, Troy Led Un, Joe Adams, Mary Acard ve Ignasyon Meci Karno gibi şapkacılar ve teknisyenler yer alıyor.. Video, fötr şapkaların üretim sürecini adım adım gösteriyor. Önce yünlerin balyalar halinde geldiği, pamuk atma makinesine konularak parçalara ayrıldığı, ardından hallaçlama makinesine alınarak iplik haline getirildiği anlatılıyor. Daha sonra yünlerin keçeleştirilmesi, siyah boyanması, şellak böceği ile kaplanması, kalıplara yerleştirilmesi ve son olarak pötür şekline getirilmesi gösteriliyor. Tüm bu işlemler 100 yıllık bir fabrikada ve antika makinelerle gerçekleştiriliyor.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu erkek ve kadın katılımcılardan giyim tarzı, kadın ve erkek özelliklerine dair görüşlerini alıyor.. Videoda katılımcılar bir kadında aradıkları özellikler (giyim, bakım ve kadınlık), kadınların nasıl giymeleri gerektiği, erkeklerin sevdiği ve sevmediği özellikler, erkeklerin nasıl giymeleri gerektiği gibi konulara cevap veriyor. Katılımcılar genellikle özgüvenli, bakımlı ve kendine yakışanı giyen kadınları, gereksiz ego ve alfa davranışları sergileyen erkekleri tercih ettiğini belirtiyor. Ayrıca giyim tarzının ortama göre değişmesi gerektiği ve aşırı dikkat çekme çabasına girmeyen klasik tarzın tercih edilmesi gerektiği vurgulanıyor.
La Garçonne style emphasized boyish silhouettes and shorter hemlines. The bob haircut became mainstream, popularized by F. Scott Fitzgerald. Skirt hemlines rose from ankles to mid-shin, then below knee. The Little Black Dress revolutionized wardrobes with crepe de chine fabric. The Cloche hat style replaced oversized pancake hats
Measure your neck to determine the appropriate size of the bow tie. Position the tie with one end 1.5-2 inches lower than the other. Make sure the longer side is called "side A" and the shorter side is "side B"
Bu video, bir moda vlogu formatında olup, sunucu Mango'nun basic klasik kesim siyah blazer ceketini farklı parçalarla kombinleyerek farklı tarzlarda giyim önerileri sunuyor.. Videoda toplam on farklı kombin gösteriliyor. Kombinler arasında spor hafta sonu kombinleri, business ofis kombinleri ve şık akşam yemeği kombinleri bulunmaktadır. Sunucu her kombin için kullandığı parçaları (kazak, bluz, pantolon, ayakkabı, çanta, küpeler) detaylı olarak anlatıyor ve blazer ceketinin farklı parçalarla nasıl uyumlu kullanılabileceğini gösteriyor. Ayrıca blazer ceketinin üzerine bel çantası veya kemer takmanın da farklı bir fikir olduğunu gösteriyor.
Bu video, Tarsus Gökmeydan Mahallesi Hükümet Konağı civarında hizmete giren Bana Her Şey Yakışır Butik'in tanıtımını içeriyor. Genç iş insanı Gözlem Kara'nın işletmeciliğini yaptığı butik, kadın, spor ve klasik giyim ile iç giyim ürünlerinde fark yaratmayı amaçlıyor.. Video, butiğin sunduğu ürünleri ve hedef kitlesini anlatıyor. Gözlem Kara, ekonomik kriz ve salgın dönemine rağmen yatırım yaparak cesaret gösterdiğini belirtiyor ve güçlü, özgüveni yüksek kadınlara hitap ettiğini vurguluyor. Butik, en kaliteli markaları en uygun fiyata sunarak her bütçeye uygun modayı takip etmenin mümkün olduğunu ispatlıyor.
Bu video, bir moda yarışması programının bir bölümüdür. Emel Öz Kızıltaş, halk tarafından seçilen bir katılımcı olarak programda yer almaktadır. Programda Emel'in giyim tarzı değerlendirilmekte ve diğer katılımcılar tarafından yorumlanmaktadır.. Videoda Emel'in etek, bluz, ayakkabı ve çanta gibi giyim parçaları gösterilmekte ve fiyat bilgileri paylaşılmaktadır. Emel'in giyim tarzı eleştirilmekte, klasik parçaların modern aksesuarlarla karıştırılmaması gerektiği vurgulanmaktadır. Emel'in duygusal tepkileri ve diğer katılımcıların ona verdiği tavsiyeler de videoda yer almaktadır. Program sonunda Emel'e beş puan verilmekte ve ona tarzını geliştirmesi için tavsiyelerde bulunulmaktadır.
Bu video, Sakarya'da bulunan bir mağazanın müşterileriyle yapılan kısa röportajlardan oluşmaktadır. Röportajlarda mağaza müşterileri alışveriş deneyimlerini ve görüşlerini paylaşıyorlar.. Videoda müşteriler, mağazanın erkek giyim, klasik giyim ve damatlık gibi kaliteli ürünler sunduğunu belirtiyorlar. Bazıları mağazanın kampanyalarını beğenirken, bazıları daha fazla kampanya yapılmasını istiyor. Ayrıca mağazanın "denize girmektir eldivensiz" sloganıyla tanındığı ve Sakarya'da eskiden beri bu işi yapan bir mağaza olduğu bilgisi de paylaşılıyor.