Oxford 5000 Word List by CEFR Level
Oxford 5000 is an expanded core word list for advanced English learners. Includes 2000 additional words for B2-C1 level learners. List covers vocabulary from basic to advanced levels
- oxfordlearnersdictionaries.com
Oxford 5000 is an expanded core word list for advanced English learners. Includes 2000 additional words for B2-C1 level learners. List covers vocabulary from basic to advanced levels
Bu video, Alparslan Demir tarafından sunulan bir Fransızca dil eğitimi serisinin dördüncü bölümüdür. Alparslan Hoca, Fransızca'da en çok kullanılan bin kelimeyi öğretmeyi amaçlayan bir serinin parçasıdır.. Videoda her videoda on kelime ve on cümle çalışıldığı belirtilmektedir. Bu bölümde "akla" (alkışlamak), "enjeneral" (genellikle), "levan" (rüzgar), "lete" (yaz), "nöpülü" (artık değil) gibi kelimeler ve bunların örnek cümlelerle kullanımı gösterilmektedir. Ayrıca "guverne" (yönetmek), "produ" (üretmek), "profesör" (öğretmen) gibi kelimeler de tanıtılmaktadır. Video, kelimelerin telaffuzları, örnek cümleler ve cümle tercümeleri şeklinde yapılandırılmıştır.
The Oxford 5000 is an expanded core word list for advanced English learners. Includes 2000 additional words for B2-C1 level learners. Contains words from Oxford 3000 list
Bu video, Hacer Hoca tarafından sunulan bir İngilizce dersidir. Hoca, 9. sınıf öğrencileri için "School Life" ünitesinin önemli kelime ve ifadelerini öğretmektedir.. Videoda, İngilizce'de seyahat, kültür, doğa, tarih ve günlük yaşam ile ilgili çeşitli kelimeler ve ifadeler sunulmaktadır. Öğretmen, her bir kelimeyi Türkçe karşılığıyla birlikte açıklamakta ve bazı kelimelerin kullanım örneklerini vermektedir. Video, İngilizce öğrenmek isteyen 9. sınıf öğrencileri için faydalı bir kaynak niteliğindedir.
List contains 3000 most important words for A1 to B2 level English. Words cover basic concepts, actions, and relationships. Includes both verb and adjective forms
Bu video, İspanyolca dil eğitimi formatında hazırlanmış bir içeriktir. Konuşmacı, Kraliyet İspanyolca Akademisi'ne göre İspanyolca'da en çok kullanılan 50 kelimeyi sunmaktadır.. Videoda İspanyolca'da en çok kullanılan 50 kelime listelenmekte ve bunların temel anlamları açıklanmaktadır. Konuşmacı, bu kelimelerin alternatif anlamlarını ve cümleler içinde nasıl kullanıldığını öğrenmek isteyenlerin Word Reference veya Reverso Context gibi sözlüklerden araştırmalarını önermektedir. Video, izleyicilerin sorularını videonun altına yorum olarak yazmaları ve Instagram üzerinden mesaj göndermeleri çağrısıyla sonlanmaktadır.
Gündelik hayatta, dizilerde ve filmlerde en çok kullanılan ilk 100 kelime seçildi. Kelimeler Avrupa Dil Portfolyosuna göre seviye ve tür bilgileri içeriyor. Her kelime Türkçe anlamı ve örnek cümle ile sunuluyor
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan Almanca dil eğitimi formatındadır. Eğitmen, Goetheco tarafından hazırlanan bir kelime listesinden Almanca AI kelimelerini öğretmektedir.. Videoda toplam 10 Almanca kelime ve bunların Türkçe karşılıkları, cümle içindeki kullanımı ve dilbilgisi kuralları anlatılmaktadır. Her kelime için anlamı, kullanımı ve cümle içindeki konumu açıklanmakta, ayrıca model fiil kullanımı, akusatif durumu, artikel değişiklikleri, tekil-çoğul kullanımı gibi dilbilgisi konuları örneklerle gösterilmektedir.. Video, "app" kelimesinden başlayarak "ap farın" kelimesine kadar olan bir dizi kelime ve cümle örneği sunmakta ve her seviyede kelime listesi videolarının devam edeceği bilgisiyle sonlanmaktadır.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan İngilizce dil eğitimi formatındadır. Eğitmen, İngilizce'de en çok kullanılan 1500 kelimeyi Türkçe'ye çevirmektedir.. Videoda eğitmen, kelimelerin kullanım sıklıklarına göre sıralamasını yaparak onları Türkçe'ye çeviriyor ve bazı kelimelerin farklı anlamlarını açıklıyor. İlk 100 kelimeyi çevirdikten sonra, bir sonraki videoda 200 kelimeye bakacaklarını belirtiyor. Video, İngilizce öğrenmek isteyenler için temel kelime bilgisi sunmakta ve bazı kelimelerin Türkçe'ye nasıl aktarıldığını göstermektedir.
Bu video, Almanca A2 seviye kelime listesi serisinin ikinci bölümüdür. Eğitmen, Almanca'da günlük kullanımda bulunan kelimeleri ve bunların Türkçe karşılıklarını anlatmaktadır.. Videoda 11'den 20'ye kadar olan kelimeler tanıtılmaktadır. Her kelime için örnek cümleler verilmekte, kelimelerin anlamları açıklanmakta ve Almanca dilbilgisi kuralları (fiil çekimleri, artikeller, özne-fiil ilişkileri) örneklerle gösterilmektedir. Özellikle soru cümlelerinin nasıl oluşturulduğu, fiillerin cümle içindeki konumları ve çoğul-tekil çekimleri gibi konular üzerinde durulmaktadır.
Listede İngilizcede en sık kullanılan 1000 kelime yer alıyor. Kelimeler Türkçe karşılıklarıyla birlikte alfabetik olarak düzenlenmiş. Her kelimenin seviyesi, Türkçe karşılığı ve örnek cümleleri mevcut. PDF formatında indirme seçeneği sunuluyor
Hibrit eğitim, naklen ve kayıttan eğitimin avantajlarını birleştiren yeni nesil sistemdir. Öğrenciler istedikleri zaman ve yerde ders materyallerine erişebilir. Sistemde öğretmenle iletişim için canlı destek ve özel butonlar bulunur
Bu video, Fehmi Hoca tarafından sunulan bir İngilizce eğitim dersidir. Fehmi Hoca, B1 ve B2 seviyesindeki İngilizce öğrenenlere yönelik hazırladığı bu derste, İngilizce'de en önemli 50 kelimeyi anlatmaktadır.. Videoda her kelime için okunuşu, anlamı ve cümle içinde kullanımı gösterilmektedir. Örnekler arasında "account" (muhasebeci), "agreement" (anlaşma), "advertisement" (reklam), "adult" (yetişkin), "advertisement" (reklam), "agreement" (anlaşma), "cristiano ronaldo" (Cristiano Ronaldo), "aim" (amaç), "action" (eylem), "charge" (şarj), "complain" (şikayetçi), "comment" (yorum), "concentrate" (odaklanmak), "confess" (itiraf etmek), "consult" (danışmak), "deadline" (son tarih), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "desire" (arzu), "
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı zıt anlamlı kelimeler tablosunu okuyor.. Video, üç farklı zıt anlamlı kelimeler tablosunu içeriyor. İlk tabloda artı-eksi, en-boy gibi temel zıt anlamlı kelimeler; ikinci tabloda bayat-taze, eski-yeni, cimri-cömert gibi günlük hayattan zıt anlamlı kelimeler; üçüncü tabloda ise yaşlı-genç, uzun-kısa, kirli-temiz gibi daha spesifik zıt anlamlı kelimeler yer alıyor. Konuşmacı, izleyicilerin açıklamalar kısmındaki linkten bu tabloya ulaşabileceklerini belirtiyor.
Bu video, bir İngilizce öğrenme uygulamasının özelliklerini tanıtan bir tanıtım filmidir.. Video, uygulamanın temel özelliklerini göstermektedir. Kullanıcılar İngilizce metinleri okuyup Türkçe karşılıklarını görebilir, sesli dinleme seçeneği kullanabilir, bilmediği kelimeleri arayabilir ve kelime listesine ekleyebilir, testlerle kendilerini test edebilir ve çevrimdışı olarak kullanabilirler. Uygulama, temel seviyeden ileri seviyeye kadar çeşitli seviyeler ve metinler sunmaktadır.
Bu video, Alparslan Demir tarafından sunulan Fransızca dil eğitimi serisinin 10. bölümüdür. Alparslan Hoca, "Le Milmo La Pluitiliza Amfrance" (Fransızca'da En Çok Kullanılan 1000 Kelime) serisinin bir parçasıdır.. Videoda her videoda 10 kelime ve 10 cümle çalışıldığı, toplam 100 videoda 1000 kelime ve 1000 cümle çalışıldığı belirtilmektedir. Bu bölümde "parler" (parlamak, ışıldamak), "punir" (ceza), "prouver" (kanıtlamak, göstermek), "à cause de" (den dolayı, yüzünden), "avoir" (satılık), "demander" (istemek, sormak), "s'asseoir" (oturmak, ikamet etmek), "préférer" (en çok sevilen, gözde, tercih edilen) gibi kelimeler ve bunların cümle içinde kullanımı gösterilmektedir. Ayrıca "demander" fiilinin prepozisyona göre değişen anlamları ve "habiter" fiilinin geçmiş zaman kullanımı da açıklanmaktadır.
Bu video, Türkçe kelimeler ve anlamlarını tanıtan bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, her harften beş kelime öğreten bir liste sunmaktadır.. Video, A'dan Z'ye kadar her harften beş Türkçe kelime ve bunların anlamlarını içerir. Her harf için verilen kelimeler genellikle günlük hayatta kullanılan, bazıları ise daha az bilinen kelimelerdir. Video, Türkçe dil bilgisini geliştirmek isteyenler için faydalı bir kaynak niteliğindedir.
Bu video, Almanca yol tarifi konusunu anlatan bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, Almanca'da yol sorma ve cevap verme kalıplarını öğretmektedir.. Video üç ana bölümden oluşmaktadır: İlk olarak yol tarifi ile ilgili kelime listesi (sağa, sola, ileri, geri, yukarı, aşağı, ön, arka, köprü, kavşak, cadde boyunca, merdivenlerden yukarı/aşağı gibi) sunulmaktadır. İkinci bölümde yol tarifi ile ilgili örnek sorular ve cümleler (nerede, nasıl gidilir, nerede bulunur gibi) anlatılmaktadır. Son bölümde ise bu kalıpların soru içinde soru olarak nasıl kullanılacağı gösterilmektedir. Video, Almanca'da günlük hayatta yol tarifi yapmak isteyenler için faydalı bir kaynaktır.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan "bonus ders" formatında hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, Anadolu Meslek Lisesi mezunu olduğunu ve İngilizce öğrenme sürecinde kendi tecrübelerini paylaşmaktadır.. Video, İngilizce öğrenirken kelime ezberleme konusunu ele almaktadır. Eğitmen, kelime ezberlemenin İngilizce'nin olmazsa olmazı olduğunu vurgulayarak, kendi deneyimlerinden yola çıkarak on farklı kelime ezberleme tekniğini detaylı şekilde anlatmaktadır. Bu teknikler arasında haftalık kelime listeleri oluşturma, kelimeleri bağlam içinde öğrenme, benzetmeler yapma, tekrar etme, takıldığınız kelimeleri işaretleme, ceza verme, el yazısıyla yazma, cümle kurma, yan anlamlara bakma ve sesli okuma gibi yöntemler bulunmaktadır.