Bu video, bir grup kişinin "Kızlar ne ister?" sorusuna cevap verdiği bir sohbet formatındadır. Videoda Adem, Özkan, Burcu ve diğer katılımcılar bulunmaktadır.. Videoda katılımcılar kızların ne istediğini tartışmaktadır. Bazıları kızların ilgi, sevgi, sürpriz, merak edilmek, mutlu olmak, alışveriş, eğlence, başarı, güç ve aşk istediğini belirtirken, bazıları sadece huzur, güven ve saygı istediğini savunmaktadır. Ayrıca kızların farklı isteklerinin kişiden kişiye değiştiği ve erkeklerin kızların ne istediğini anlamaları gerektiği vurgulanmaktadır. Video boyunca katılımcılar kendi görüşlerini paylaşırken, bazıları komik ve ironik yanıtlar vermektedir.
Nikola Tesla'nın geliştirdiği hedef yazma ritüelidir. Sabah 3, öğlen 6, akşam 9 kez hedef yazılır. Her sayı için 17 saniye, toplam 45 gün süre gerekir. Tesla'ya göre bu sayılar evrenin sırrının anahtarıdır
Bu video, bir kişinin kendi hikayesini anlattığı bir monolog formatındadır. Konuşmacı, genç bir yaşta para kazanma yolculuğunu paylaşıyor.. Videoda, konuşmacı ilk parasını kazandıktan sonra evdeki paranın yetersiz kaldığını ve kendi isteklerini karşılamak için para kazanmaya başladığını anlatıyor. Beach club'da çalışırken, insanların arabalarından şezlonglara kadar götürülmesi için iş teklif edildiğini ve "eğer bana aşık verirseniz ben yaparım" diyerek bu işi kabul ettiğini, böylece harçlığını kazandığını paylaşıyor.
Deniz rüyası, adaletli ve şefkatli devlet başkanına işaret eder. Deniz rüyası bereket, gönül sefası ve neşeli hayatın habercisidir. Deniz rüyası isteklerin gerçekleşeceğine ve rızkın artacağına işarettir
Bu video, bir konuşmacının izleyicilere isteklerinizi nasıl gerçekleştirebileceğinizi anlattığı eğitim içeriğidir.. Video, isteklerinizi hayatınıza çekmenin beş temel adımı detaylı şekilde ele almaktadır: küçük isteklerle başlamak, şimdiki zamanda formüle etmek, olumsuz ekler içeren cümlelerden arınmak, isteklerinizi yazarak net hale getirmek ve teşekkür etmek. Ayrıca, güvenin önemi, evrenin isteklerimizi farklı yollardan gerçekleştirebileceği ve grup halinde istek günü yapmanın faydaları da anlatılmaktadır.. Konuşmacı, pozitif düşünce, çekim yasası ve olumlamalar gibi teknikleri kullanarak isteklerinizi nasıl gerçekleştirebileceğinizi açıklamakta ve izleyicilere kendileriyle barışmaları tavsiyesiyle videoyu sonlandırmaktadır.
Manifest, Cambridge tarafından yılın kelimesi seçilen bir kavramdır. İstekleri düşünce gücüyle gerçeğe dönüştürme sürecidir. Çekim yasasını esas alır ve içten inanmayı gerektirir
Rüyada havlu görmek, isteklerin gerçekleşeceğine ve hayırlı gelişmelere işaret eder. Havlu görmek, kişinin hayatında büyük idealleri olduğunu gösterir. Havlu görmek, beklenmedik bir anda bol kazanç sağlanacağını belirtir
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan tılsım hazırlama ve kullanımı konulu bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, izleyicilere kendi dilekleri ve istekleri için tılsım hazırlama yöntemini adım adım anlatmaktadır.. Videoda, tılsım hazırlama süreci detaylı olarak gösterilmektedir. İlk olarak Latin alfabesindeki harflerin numerolojik sıralaması (A=1, B=2, C=3, D=4, E=5, F=6, G=7, H=8, I=9, J=10, K=11, L=12, M=13, N=14, O=15, P=16, Q=17, R=18, S=19, T=20, U=21, V=22, W=23) açıklanmakta, ardından 4x4 kare şeklinde bir tablo oluşturma ve bu tabloya sayılarla kodlama yöntemi gösterilmektedir.. Eğitimde ayrıca tılsım yaparken dikkat edilmesi gereken kurallar (dolunay veya yeni ay döneminde yapılması, üçüncü kişilerin bilgisi dahilinde yapılması, pazar günü yapılmaması) ve tılsımların nasıl kullanılacağı hakkında bilgiler verilmektedir. "Ayşe evleniyor" örneği üzerinden harflerin sayısal değerlerinin hesaplanması ve tılsım tablosuna yerleştirilmesi gösterilmektedir.
Zamanı geriye almak ve görünmez olmak. Süper zeka ve olağanüstü yetenekler. Zenginlik ve çok kültürlülük. Uçma ve geleceği görme. İnsanüstü güçler ve süper yetenekler
Hayatımızın gidişatını doğuştan aldığımız etkiler belirler. İstekler mıknatıslardaki çekim gibidir. Samimi ve gerçekten ihtiyaç olan istekler karşılık bulur
Bu video, bir dizi veya film sahnesini göstermektedir. Karakterler arasında Betüş, Mete, Çilek, Ceren, Cem, Tuğçe, Kerem ve onların ebeveynleri bulunmaktadır.. Video, aile içindeki yılbaşı gecesi planları etrafında şekillenmektedir. İlk bölümde Betüş ve Mete'nin çocuklarının arkadaşları Tuğçe ve Kerem'in davetiyle bir taverna'ya gitmeyi planlamaları ve bu planı gizlemeye çalışmaları gösterilirken, ikinci bölümde Çilek'in arkadaşlarıyla yılbaşı geçirmek istemesi ve ailesinin bunu kabul etmemesi etrafında bir tartışma yaşanmaktadır.. Videoda aile içi iletişim, çocukların isteklerini yerine getirme konusundaki zorluklar ve ebeveynlerin çocuklarının isteklerini nasıl karşıladıkları ele alınmaktadır. Betüş'ün tersten okuma kabiliyeti hakkında da kısa bir sohbet yer almaktadır.
Bu video, tekrarlanan sözleri ve duygusal ifadeleriyle bir şiir performansıdır.. Video, kader ve istekler arasındaki ilişkiyi ele almaktadır. Şiirde, istenen için savaş verilmediği, acı çekilmediği ve gerçeği görmeyip söylemediği durumlarda kaderin ele geçmediği vurgulanmaktadır. Tekrarlanan "sanki yeniden doğar, sanki zaman zaman ölür gibi" ve "hani büklüm büklüm boynunda, hani paramparça ruhunda, hani soran gözlerle kapında bekleyen dargın anıların gibi" gibi ifadeler, bu duygusal durumu vurgulamaktadır.