• Buradasın

    İş Büyümesi

    Özetteki ilgi çekici içerikler

    • STM STEP Tanıtım Videosu

      Bu video, STM'nin tedarik ekosistemi platformu olan STM STEP'in tanıtımını yapan bir reklam filmidir.. Video, STM'nin iş ekosistemini büyütmek için STM STEP platformunu tanıtmaktadır. Platform, mevcut tedarikçilerle buluşmayı ve yeni tedarikçilerle bağlantı kurmayı amaçlamaktadır. Video, "zirveye yolculuk bir adımla başlar" sloganıyla başlayıp, STM STEP ile iş ekosisteminin nasıl büyütülebileceğini vurgulamaktadır.

      • youtube.com
    • Hepsiburada ile Röportaj

      Bu video, Hepsiburada'nın bir temsilcisiyle yapılan bir röportajdır. Konuşmacı, şirketin son yıllarda gerçekleştirdiği projeler, büyüme süreci ve gelecek planları hakkında bilgi vermektedir.. Röportajda Hepsiburada'nın üç önemli projesi (pazaryeri platformu, Gebze'deki depolama merkezi ve Hepsi Express lojistik şirketi) detaylı olarak ele alınmaktadır. Ayrıca şirketin 2016 yılında bir milyar dolar ciro hedefine ulaşacağı, 2,5 milyon ürün teslim ettiği ve ortalama sepet tutarının 52,75 TL olduğu belirtilmektedir.. Röportajda ayrıca şirketin işe alım politikaları, CTO'sunun Amerika'dan geldiği ve şirketin gelecekte lojistik, ödeme ve marketplace gibi farklı alanlarda da faaliyet göstereceği planlandığı paylaşılmaktadır. Hepsiburada'nın şu anda sadece Türkiye'de odaklandığı ancak İran ve Mısır gibi ülkeleri takip ettiği de belirtilmektedir.

      • youtube.com
    • MediaMarkt'ın Türkiye'deki 100. Mağazası

      MediaMarkt, Türkiye'deki 100. mağazasını Manavgat'ta açtı. Mağaza 1687 metrekare net satış alanına sahip. Look and Feel konseptinde tasarlanan mağazada 33 kişi çalışacak. Barista ve GameZone alanları mağazada yer alacak

      • technologic.com.tr
    • Altınköy Gıda'nın Gelişim Süreci

      Üç kardeş 1998'de İzmir Torbalı'da 100 m2'de üretime başladı. İlk üretim taze kaşar peyniriyle 2000 kg/gün süt işlemeyle yapıldı. 2001'den itibaren kapasite ve üretim alanı sürekli artırıldı

      • turkishexporter.com.tr
    • Logo Yazılım Hakkında Tanıtım Videosu

      Bu video, Logo Yazılım şirketinin tanıtımını yapan bir reklam filmidir. 1984 yılında kurulan şirketin 30 yıldan fazla tecrübesi ve başarıları anlatılmaktadır.. Video, Logo Yazılım'ın kurumsal yazılım geliştirme, verimlilik ve karlilik artırmaya yönelik hizmetleri, dört farklı ülkede altı farklı noktada bin'den fazla çalışanı ve sekizyüz'den fazla iş ortağıyla 200 binden fazla firmanın büyüme yolculuğuna eşlik etmesi hakkında bilgiler sunmaktadır. Ayrıca şirketin halka açıklık oranı, büyüme hızı, eğitim programları, spor desteği ve sürekli AR-GE çalışmaları gibi başarıları da vurgulanmaktadır.

      • youtube.com
    • Sales Growth Rate Calculation and Analysis

      Sales growth rate is crucial for companies' growth and scaling. High growth rate indicates positive company performance. Decreasing growth rate suggests need for different revenue approach

      • blog.hubspot.com
    • Business Growth Fund Overview

      Established in 2011 by major UK banks to provide venture capital for SMEs. Operates 16 offices across UK and Ireland with over £3 billion invested. Typically takes minority, non-controlling shareholdings in investee companies

      • en.wikipedia.org
    • Ahmet'in Paraşüt Deneyimi

      Bu video, küçük bir işletme sahibi olan Ahmet'in muhasebe sorunlarını ve Paraşüt uygulamasını kullanarak bu sorunları nasıl çözdüğünü anlatan bir tanıtım filmidir.. Video, Ahmet'in defter, Excel ve masaüstü programlar gibi farklı muhasebe çözümlerini deneyerek yaşadığı zorlukları anlatarak başlıyor. Ardından Paraşüt uygulamasını ücretsiz denemeye karar vermesi, uygulamanın kolay kullanımını öğrenmesi ve bu sayede faturaları kesme, tahsilat takibi ve finansal raporlara erişim gibi işlemlerini nasıl kolaylaştırdığını gösteriyor. Video, Ahmet'in iş yükünün hafiflediğini ve vaktini işini büyütmeye ayırdığını vurgulayarak sona eriyor.

      • youtube.com
    • Business Startup Guide 2024

      Over 4.7 million businesses start annually in the U.S. One in five businesses fails within first year. Successful businesses focus on generating more than spending consistently

      • forbes.com
    • Deloitte Technology Fast 50 2023 Türkiye Report

      Turkish tech industry shows resilience despite global challenges. Average growth rate of top 10 winners is 3,980%. Program partners include Meta and Trendyol

      • karel.com.tr
    • Ahmet'in Paraşüt Deneyimi

      Bu video, küçük bir işletme sahibi olan Ahmet'in muhasebe sorunlarını ve Paraşüt uygulamasını kullanarak bu sorunları nasıl çözdüğünü anlatan bir tanıtım filmidir.. Video, Ahmet'in defter, Excel ve masaüstü programlar gibi farklı muhasebe çözümlerini deneyerek yaşadığı zorlukları anlatarak başlıyor. Ardından Paraşüt uygulamasını ücretsiz denemeye karar vermesi, uygulamanın kolay kullanımını öğrenmesi ve bu sayede faturaları kesme, tahsilat takibi ve finansal raporlara erişim gibi işlemlerini nasıl kolaylaştırdığını gösteriyor. Ayrıca çalışanların da uygulamaya dahil olmasıyla iş yükünün hafiflediği ve Ahmet'in işini büyütmeye odaklandığı anlatılıyor.

      • youtube.com
    • Kamara Ofis Kiralama Hizmeti Tanıtımı

      Bu video, Ali adlı bir iş insanının kendi işini kurma sürecini anlatan bir tanıtım filmidir. Ali, kurumsal firmalarda çalıştıktan sonra kendi işini kurmaya karar verir.. Video, Ali'nin kendi işini kurarken karşılaştığı zorlukları (ofis kirası, mobilya, elektrik, su, internet) ve Kamara adlı bir ofis kiralama hizmetinin sunduğu çözümleri anlatıyor. Kamara ile bir saatte tam mobilyalı, internetli ve sekreterli bir ofis kiralayan Ali, işini büyütürken ofisini de kolayca genişletebiliyor ve kurumsallaşma sürecini hızlandırabiliyor.

      • youtube.com
    • Kriz Dönemlerinde Reklam Verme Stratejileri

      Bu video, Profaj'ın kurucu ortağı Armağan Bengi tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Armağan Bengi, 16 yıldır dijital pazarlamada çalışmaktadır.. Videoda kriz dönemlerinde, ekonomik durgunluk dönemlerinde ve döviz kurunun yüksek olduğu dönemlerde reklam vermenin stratejileri ele alınmaktadır. İçerik, yüksek kura rağmen işi nasıl büyütebileceğinizi ve hangi reklam enstrümanlarını başarılı ve verimli şekilde kullanabileceğinizi konu almaktadır.

      • youtube.com
    • Özyeğin Üniversitesi'nin 10.000 Kadın Girişimci Programı

      "İş Dünyası" programında sunucu ile Özyeğin Üniversitesi'nin 10.000 Kadın Girişimci Programı Direktörü İmge Kaya Sabancı arasında geçen bir röportajdır.. Röportajda, Harvard Üniversitesi'nin araştırmasına dayanan ve Goldman Sachs Vakfı ile ortaklaşa yürütülen 10.000 Kadın Girişimci Programı'nın hikayesi, başvuru süreci, eğitim içeriği ve sonuçları anlatılmaktadır. Programın ücretsiz olduğu, Türkiye'nin tüm bölgelerinden başvuru kabul ettiği ve kadın girişimcilerin işini büyütmek istemeleri gerektiği vurgulanmaktadır.. Programın 2010'da başladığı, Türkiye'ye 3 yıl süre verildiği ancak başarılı olması üzerine 4 yıl daha devam ettirildiği belirtilmektedir. Mezunların %83'ünün cirolarını büyüttüğü, %77'sinin istihdamlarını artırdığı ve Türkiye'nin 43 ülkeden biri olarak programın en iyi gelişmeyi sağlayan ülkelerden biri olduğu bilgisi paylaşılmaktadır. Programın 23 Temmuz'a kadar başvuru kabul edildiği de belirtilmektedir.

      • youtube.com
    • Gayrimenkul Danışmanlığı Organizasyonunun Büyüme Hikayesi

      Bu videoda bir konuşmacı, beş yıldır sürdürdüğü gayrimenkul danışmanlığı organizasyonunun büyüme sürecini anlatıyor. Konuşmacı, altı sene önce Cay William ile tanıştığını ve bu tanışmanın bir emlak ofisi değil, bir işletme modeli olduğunu fark ettiğini belirtiyor.. Konuşmacı, beş sene içinde on kişilik ofislerini yüz yirmi kişiye taşıdıklarını ve Türkiye'nin en büyük gayrimenkul danışmanlığı organizasyonu haline geldiklerini anlatıyor. Bu başarıya ulaşmalarının tek nedeni, danışman ortaklarının her gün büyümesi ve modern asistanın hiç ayrılmadan en iyi şekilde çalışması olduğunu vurguluyor.

      • youtube.com
    • Arkas Lojistik'in Yatırım ve Büyüme Hedefleri

      Bu video, Arkas Lojistik'in yatırım ve büyüme hedeflerini anlatan bir haber formatındadır. Videoda firmanın yöneticileri, şirketin gelecek planlarını paylaşıyor.. Videoda Arkas Lojistik'in 2018 yılında 25 milyon liralık ilk yatırımı olan 60 adet Ford Truck çekici ile filosunu gençleştirdiği ve 2018'de dolar bazında %20 büyüme hedefi belirlediği anlatılıyor. Ayrıca şirketin depo yatırımları, iş makinesi yatırımları ve 16 lokomotiflik bir yatırım planı olduğu belirtiliyor. Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattının öncüsü olan firmanın yeni hedefi Çin'den tren getirmek olduğu ve ekonomik göstergelerin lojistik sektörünü olumlu etkilediği vurgulanıyor.

      • youtube.com
    • Mikro Yazılım'ın Anadolu'daki Etkinlikleri ve Pazarlama Stratejileri

      Bu video, Mikro Yazılım'ın bir temsilcisiyle yapılan bir röportajdır. Konuşmacı, şirketin Anadolu şehirlerindeki etkinliklerini ve pazarlama stratejilerini anlatmaktadır.. Röportajda Mikro Yazılım'ın "büyümek isteyen her şirkete lazım" sloganıyla Anadolu'daki ticari işletmeler, üretim yapan işletmeler ve perakendecilerle buluşma etkinlikleri ele alınmaktadır. Konuşmacı, bu etkinliklerin daha yaygın olması gerektiğini belirtirken, şirketin sponsorluk faaliyetleri, reklamlar ve çeşitli pazarlama kanallarından tanıtım yapma çabalarını da anlatmaktadır. Ayrıca, şirketin KOBİ'leri büyütme çalışmaları ve bu şirketlerin büyük şirketler haline gelmesi de vurgulanmaktadır.

      • youtube.com
    • Bir Uygulama Şirketi'nin Büyüme Hikayesi

      Bu video, bir uygulama şirketinin kurucuları Ümit, Hakan, Arda ve Emre ile çalışanları arasında geçen diyalogları içeren bir komedi sketçidir. Şirket, küçük bir firma olarak başlayıp büyümeye çalışmaktadır.. Video, şirketin siber saldırı ve olumlu yorumlarla büyüme sürecini konu alıyor. İlk olarak şirketin iyi haberleri (siber saldırı, uygulama rayına girmesi, indirme oranlarının artması ve ilk reklamın başarılı olması) paylaşılıyor, ardından kötü haber (kapasitenin dolması ve büyüme için ortak arama ihtiyacı) veriliyor. Son bölümde ise şirketin Ender Bey adlı bir ortakla anlaşma yapma süreci gösteriliyor. Video, şirketin büyüme hikayesini ve bu süreçte karşılaşılan zorlukları komik bir dille anlatıyor.

      • youtube.com
    • Mediasoft Satış Akademisi Tanıtım Toplantısı

      Bu video, Mediasoft'un satış akademisi tanıtım toplantısını göstermektedir. Toplantıda satış müdürü Turgut Erkaynak ve diğer yöneticiler yer almaktadır.. Toplantıda Mediasoft'un iş modellerinin değişmesi ve müşterilerin yeni teknolojilerle tanıştırılması konusu ele alınmaktadır. Turgut Erkaynak, şirketin son dört yılda beş kat büyüdüğünü ve bu büyümenin iş ortaklarıyla birlikte hareket etmesinden kaynaklandığını belirtmektedir. Satış akademisinin amacı, iş ortaklarının işini büyütmek, müşteri yönetimi ve katma değer oluşturma becerilerini geliştirmektir. Ayrıca, Mediasoft'un satış danışmanları ve müşteri temsilcilerinin de bu eğitimden geçeceği vurgulanmaktadır.

      • youtube.com
    • Stratejik Planlama ve Büyüme Stratejileri

      Bu video, şirketlerin büyüme, yatırım ve ortak alma planlarını gerçekleştirmelerine yardımcı olacak stratejik planlama konusunu ele alan bir tanıtım içeriğidir.. Video, şirketlerin büyüme ve yatırım planlarını gerçekleştirmekten alıkoyan faktörleri sorgulayarak başlıyor. Stratejik planlama, belirsizlik ortamında stratejik planlama kafanızı meşgul eden sorulara yanıt bulmanın, paydaşları oyuna dahil etmenin ve aksiyon planı oluşturmanın mükemmel bir aracı olarak sunuluyor. Özellikle büyüme ve yatırım konusunda ciddi olan şirketler için stratejik planlama ile yola çıkılması tavsiye ediliyor.

      • youtube.com
  • Yazeka sinir ağı makaleleri veya videoları özetliyor