Bu video, bir kişinin Türkçe şiirler okuduğu bir performanstır.. Videoda okunan şiirler, aşk ve gurbet temalarını işlemektedir. Şiirlerde "sen gülersen güllaçlar yaza", "sen ağlarsan hayatlari dağlar", "gurbet elem" gibi ifadeler kullanılmakta ve "yurduma attın beni gurbet" gibi gurbet acısını anlatan dizeler yer almaktadır. Video, duygusal bir atmosfer içinde şiirlerin okunmasını içermektedir.
Bu video, bir kişinin Türkçe şiirleri okuduğu bir performanstır. Okuyucu, aşk ve sevgi temalı şiirleri seslendirmektedir.. Video boyunca okuyucu, "sizlere emanet yar oynamasın", "dudağın ballansın", "ben seni sevmişem sevgili yarım" gibi aşk ve sevgi temalı dizeleri okuyor. Şiirlerde güzellik, aşk, düşmanlık ve minnet temasları işleniyor. Video, okuyucunun şiirleri duygusal bir şekilde seslendirmesiyle ilerliyor.
Bu video, bir kişinin Türkçe şiirleri okuduğu bir performanstır.. Video, kader, sevgi ve insan hayatının geçiciliği temalarını işleyen şiirlerden oluşmaktadır. Şiirlerde "levh-i kalemden" yazılan kader, dünyayı sevenlerin veli olmadığı, insanın gamdan hali olmadığı ve sevginin nihayetinde ne olacağı gibi konular ele alınmaktadır. Her şiir, tekrarlanan dizelerle yapılandırılmış olup, duygusal bir ton taşımaktadır.
Drama is the ability of actors to access themselves in both dance and theater. Drama helps move the storyline through internal struggles and unseen emotions. Acting classes help actors find real-time emotional availability
Bu video, bir kişinin okuduğu şiirin sesli bir performansıdır. Şiirde "dünya güzeli" olarak hitap edilen bir kişiye yönelik duygusal bir mesaj bulunmaktadır.. Şiir, yazma, sigara içme ve geçmiş anılar etrafında dönmektedir. Konuşmacı, yazmayı pek bilmediğini ancak geceleri yazdıklarının Türkü gibi geldiğini belirtir. Şiirde geçmişteki bir ilişki, babasıyla olan ilişkisi ve günlük hayatta yaşadığı zorluklar anlatılmaktadır. Video, tekrarlanan "sonra dersin ki neden bu kadar çok sigara içersin?" ifadesiyle başlayıp sona ermektedir.
Bu videoda bir kişi, Kenan adlı bir oyuncunun yeni bir performansını değerlendiriyor. Konuşmacı, Kenan'ı zaten beğendiğini ancak bu performansın onu bambaşka bir şekilde etkilediğini belirtiyor.. Video, konuşmacının Kenan'ın içten, samimi ve sıcak bir hikaye sunduğunu, bu performansın kendisini hıçkırıklarla ağlatıp ardından kahkaha atabildiğini anlatıyor. Konuşmacı, bu performansın çok güzel olduğunu ve kendisini çok etkilediğini vurguluyor.
Çam ağaçları arasında gotik avizeli ahşap bir restoran. Siyah önlüklü Uzakdoğulu garsonlar ve elektronik sipariş sistemi. Masada 12 dikdörtgen tabacıkta mezeler ve salatalar özenle dizilmiş
Bu video, bir kişinin okuduğu Türkçe şiirin sesli bir performansıdır.. Video, ölüm, derin duygular ve zulüm temalarını işleyen bir şiirin okunmasını içermektedir. Şiirde "yavaşça, yavaşça" ifadesi tekrarlanarak, acı ve kayıp duygularının yavaşça arttığını vurgulamaktadır. Şiir, kırık kanadlar, kırık kollar ve dünyaya güvenilmezlik gibi metaforlar kullanarak acı dolu bir duygusal yolculuk sunmaktadır.
Bu video, bir kişinin okuduğu Türkçe şiir performansıdır.. Şiir, kişinin yaşadığı zorluklar ve dertler üzerine odaklanmaktadır. "Kime suçlu diyeyim? Kimsenin günahı yok belki de bu dünyada benim gibi dertli" nakaratı tekrarlanarak, kişinin yaşadığı yalnızlık, dostlarının dar günde düşman olması ve dünyayı zindan gibi hissetmesi anlatılmaktadır. Video, kişinin yaşadığı acıları ve hayal kırıklıklarını ifade eden duygusal bir şiir performansıdır.
Film uses loud music and technical effects to enhance scenes. Camera rarely tells story, more illustrates screenplay. Features detailed 35mm and 65mm textures but lacks composition
Bu video, tekrarlanan dizelerle ilerleyen bir şiir performansıdır. Konuşmacı, kendi iç dünyasını ve yaşadığı zorlukları anlatmaktadır.. Video, "Benim neler çektiğimi kim bilir" ve "Gündüzler güler, gece ağlarım" gibi tekrar eden dizelerle yapılandırılmıştır. Şiirde konuşmacı, dışarıdan görünüşüyle iç dünyasındaki derdini karşılaştırıyor, kendi kendine sakladığı yaraları ve yaşadığı zorlukları ifade ediyor. Ayrıca "ben mahsulun" ve "yüreğimde yangın var" gibi ifadelerle duygusal bir durumunu paylaşıyor.
Hopkins received his knighthood in 1993 for his performances. His first major role was Richard the Lionheart in "The Lion in Winter" (1968). He won Best Actor Oscar for "The Father" (2020)
Bu video, şiirsel bir metnin okunduğu bir performanstır. Konuşmacı, duygusal ve anlamlı bir dille metni seslendirmektedir.. Video, zorluklar karşısında direniş, dayanma ve umut temasını işleyen şiirsel bir metni içermektedir. Metin, zulmün, zorbalığın ve acının karşısındaki yiğitlik, direniş ve umut üzerine yoğunlaşmaktadır. Şiir, acı deneyimlerin, zorlukların ve kavgaların ardından gelecek umutlu günleri hayal etmeyi konu almaktadır.
Bu video, bir kişinin şiirsel sözler okuduğu veya söylediği bir performanstır. Konuşmacı, duygusal ve sevgi dolu ifadeler kullanarak biriyle ilgili duygularını dile getirmektedir.. Videoda konuşmacı, "şefial müznibin ya rasulallah" ifadesiyle başlayıp, sevgilisine olan duygularını çeşitli metaforlarla anlatmaktadır. "Kurban olayım", "hakim olayım", "hunne ben öylece hayran" gibi ifadelerle sevgisini ve hayranlığını dile getiren konuşmacı, sonunda "sende sev" diyerek sevgilisinden karşılık istemektedir.
Bu video, bir kişinin Türkçe şiir okuduğu bir performanstır. Videonun sonunda bir kişi, okuyucuya değerli bir eseri okumak istediğini söyler ve okuyucu ona izin verir.. Video, duygusal bir şiirin okunmasıyla başlar ve "ama bugün ama yarın" nakaratı tekrarlanır. Şiirde acı, özlem ve hayal kırıklığı temaları işlenir. Son bölümde ise bir kişi okuyucuya değerli bir eseri okumak istediğini söyler ve okuyucu ona izin verir.