• Buradasın

    Öğretmen

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Öğretmen yazılıları nasıl değerlendirmeli?

    Öğretmenlerin yazılıları değerlendirirken dikkat etmeleri gereken bazı ölçütler: Hikâye edici metinler için: kâğıt düzeni, yazım kuralları ve noktalama işaretleri, kendini ifade etme becerisi, cümle yapısı, metin bütünlüğü, hikâye karakterleri, olayların oluş sırası ve hikâyenin mesajı. Bilgilendirici metinler için: kâğıt düzeni ve okunaklılık, yazım kuralları ve noktalama işaretleri, kendini ifade etme, kelimelerin doğru kullanımı, bilgilerin doğruluğu, düşünceyi geliştirme yolları ve metin bütünlüğü. Değerlendirme sürecinde öğretmenlerin dikkat etmesi gerekenler: Geri bildirim verme: Değerlendirme, öğrencilere yazma becerilerindeki eksiklikleri ve yanlışlarını tespit edip düzeltmelerine yardımcı olacak geri bildirimler içermelidir. Çoklu değerlendirme araçları kullanma: Sadece yazılı sınavlardaki kompozisyon sorularına bağlı kalmak yerine, portfolyo, performans ve proje çalışmaları gibi alternatif ölçme araçları da kullanılmalıdır. Standart ölçütler kullanma: Öğretmenler, kendi oluşturdukları ölçütler yerine, geçerli ve güvenilir değerlendirme araçları geliştirmelidir. Yazma becerisinin geliştirilmesi için değerlendirme, öğrencilerin süreç içindeki gelişimlerini takip ederek durum değerlendirilmesi yapacak şekilde yapılmalıdır.

    2. sınıf karne görüşü nasıl yazılır?

    2. sınıf karne görüşü yazarken şu unsurlar göz önünde bulundurulabilir: Olumlu bir tonla başlamak. Gelişim alanlarını nazikçe ifade etmek. Geleceğe dair umut aşılamak. Kişiselleştirilmiş ifadeler kullanmak. Somut örnekler vermek. Örnek karne görüşleri için aşağıdaki kaynaklar incelenebilir: mentalup.net; sozcu.com.tr; memurpostasi.com; hurriyet.com.tr; milliyet.com.tr.

    Eskişehir il içi norm fazlası nasıl bakılır?

    Eskişehir'de il içi norm fazlası durumunu öğrenmek için, Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün "norm fazlası öğretmenlerin yer değişikliği başvuruları" internet adresine (eskisehir.meb.gov.tr/norm_fazlasi_ogretmenler_yer_degisikligi_basvurulari/) gidilebilir. Norm fazlası başvurusu yapan öğretmen ve yöneticiler, sonuçlarını MEBBİS (mebbis.meb.gov.tr) sistemine kullanıcı adı ve şifreleriyle giriş yaparak da öğrenebilirler. Ayrıca, MEBBİS Kontenjan Modülü'ne (kontenjan.meb.gov.tr) girerek, Kurum Bilgileri bölümünden norm bilgilerini görüntülemek mümkündür.

    Kübra Doğan Türk Dili ve edebiyatı nerede çalışıyor?

    Kübra Doğan'ın Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni olarak nerede çalıştığı hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Kübra Doğan adında farklı alanlarda çalışan kişiler bulunmaktadır: Kübra Doğan, Kalev Okulları'nda İngilizce öğretmeni olarak çalışmaktadır. Kübra Doğan, Yeditepe Üniversitesi'nde eğitim yönetimi ve denetimi alanında yüksek lisans yapmıştır. Kübra Doğan, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi'nde araştırma görevlisi olarak görev yapmaktadır ve tıp fakültesi, cerrahi tıp bilimleri bölümünde, anesteziyoloji ve reanimasyon anabilim dalında çalışmaktadır. Daha fazla bilgi için ilgili kişinin adı ve çalıştığı kurum daha spesifik olarak belirtilmelidir.

    40 bin öğretmen atamasında hangi bölümler kaç kişi atanacak?

    2024 yılı için yapılan 40 bin öğretmen atamasında branşlar ve yaklaşık kontenjan sayıları şu şekildedir: Sınıf Öğretmenliği: 6518. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi: 3875. İngilizce: 3387. Okul Öncesi: 3365. Özel Eğitim: 3000. Rehberlik: 1645. Türkçe: 1534. Teknoloji ve Tasarım: 1287. Beden Eğitimi: 1285. Sosyal Bilgiler: 1174. Bu sayılar tahminlere dayanmaktadır ve resmi atama duyurusu yapılmamıştır. Daha güncel ve kesin bilgiler için Milli Eğitim Bakanlığı'nın resmi duyurularını takip etmek gerekmektedir.

    En iyi kötü öğretmen kim?

    "En iyi kötü öğretmen" ifadesi, belirsiz bir kavramdır ve farklı yorumlara açıktır. Ancak, kötü öğretmen olarak nitelendirilebilecek bazı öğretmen tipleri şunlardır: Çok iyi ama sünepe olan öğretmen. Götü kalkan, her şeyi en iyi bilen öğretmen. Sadece dersini anlatıp çıkan öğretmen. Ayrıca, "Dünyanın En Kötü Öğretmeni" başlıklı bir Onedio makalesi de bulunmaktadır. En iyi kötü öğretmenin kim olduğuna dair kesin bir yanıt vermek mümkün değildir.

    İngilizce taşıyıcı öğretmen ne iş yapar?

    İngilizce taşıyıcı öğretmen hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, İngilizce öğretmenlerinin genel olarak yaptığı işler şunlardır: Ders verme. Müfredat hazırlama. Ölçme ve değerlendirme. Ek aktiviteler. İngilizce öğretmenleri ayrıca özel ders verme, tercümanlık, yazarlık, turist rehberliği gibi alanlarda da çalışabilirler.

    Depremde ölen öğretmenler nerede defnedildi?

    Depremde hayatını kaybeden öğretmenlerin defnedildiği yerler, farklı durumlara göre değişiklik göstermektedir: Yasemin Göçmez: Kahramanmaraş merkezli depremde Gaziantep'in İslahiye ilçesinde hayatını kaybeden öğretmen Yasemin Göçmez, memleketi Karabük'te defnedildi. Hatice Yurt Ökmen: Hatay'da hayatını kaybeden öğretmen Hatice Yurt Ökmen'in cenazesi, Muğla'nın Bodrum ilçesinde toprağa verildi. Ayşe Eda Özdemir: Hatay'da depremde enkaz altında kalarak yaşamını yitiren öğretmen Ayşe Eda Özdemir ile kızı, İstanbul'da defnedildi. Ümmühan Kuzu: Adıyaman'da depremde hayatını kaybeden Ümmühan Kuzu, memleketi Antalya'nın Korkuteli ilçesinde defnedildi. Bu bilgiler, öğretmenlerin vefat ettikleri yerler ve ailelerinin tercihlerine göre değişiklik gösterebilir.

    Öğretmen ve öğrenci okuldan sonra ne yapar?

    Öğretmen ve öğrencilerin okuldan sonra ne yaptıklarına dair genel bir bilgi bulunamadı. Ancak, öğretmenlerin görev ve sorumluluklarından bazıları şunlardır: Nöbet tutmak. Ek ders ve sınav değerlendirme. Veli görüşmeleri. Öğrencilerin okuldan sonra ne yaptıklarına dair bilgi bulunamamıştır.

    Biranş ne iş yapar?

    Branş öğretmeni, öğrencilerin özel alanlarda öğrenmeye odaklanmalarını sağlayan eğitim uzmanlarıdır. Bazı branş öğretmeni örnekleri: Türkçe öğretmeni; Matematik öğretmeni; Fen bilimleri öğretmeni. Branş kelimesi ayrıca, bir konuda uzmanlaşmış veya belirli bir alanda çalışan kişilerin bulunduğu dal veya uzmanlık alanı anlamında da kullanılır.

    Okul iklimini etkileyen faktörler nelerdir?

    Okul iklimini etkileyen faktörler olumlu ve olumsuz olarak iki ana başlıkta incelenebilir. Olumlu faktörler: Yöneticinin astlara değer vermesi. Çalışanlar arasındaki iletişimin sağlıklı olması. Yönetimde paydaşların kararlara katılımı. Yöneticinin adil olması. Okulun vizyon ve misyonunun açıkça ortaya konulması. Çalışanların görev ve sorumluluklarının farkında olmaları. Okulun bir aile ortamı olarak görülmesi. Olumsuz faktörler: Okul çevresinin sosyoekonomik düzeyi. Takım çalışması yerine bireyselliğin ön plana çıkması. Çalışanlar arasındaki iletişim yetersizliği. Yönetimde adalet duygusunun zedelenmiş olması. Çalışanların sorumluluk almaktan kaçınmaları. Mevzuatın bağlayıcı ve zorlayıcı niteliği.

    Yeni düzenlemeyle tüm öğretmenlerin haftada en az 30 saat derse girmesi zorunlu hale getirilecek.

    Evet, 2025 yılında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından tüm öğretmenlerin haftada en az 30 saat derse girmesi zorunlu hale getirilecektir. Bu değişiklikle birlikte, ücretli öğretmenlik yerine tam zamanlı çalışma modelinin getirilmesi planlanmaktadır.

    28 saatlik ders yükü olan öğretmen rehberlik yapar mı?

    Evet, 28 saatlik ders yükü olan bir öğretmen rehberlik yapabilir. 28 saat derse giren bir branş öğretmeni, rehberlik ve sosyal etkinlikler dersine girerek rehberlik hizmeti verebilir ve bu hizmetin karşılığı olarak haftada 2 saat ek ders ücreti alabilir. Ancak, öğretmenin toplam ders yükünün 30 saati aşmaması gerekmektedir, çünkü 30 saat ve üzeri ders yüklerinde rehberlik görevi verilemez.

    Öğretmenin en önemli görevi nedir?

    Öğretmenin en önemli görevlerinden biri, "bizi biz yapan toplumsal harcımızın çimentosu olan milli manevi değerleri" nesillere aktarmaktır. Öğretmenlerin diğer önemli görevleri arasında: ders programları hazırlamak ve öğrencilere ders anlatmak; öğrencilerin performansını izlemek ve değerlendirmek; velilerle düzenli iletişim kurmak; öğrencilere etik değerleri aşılamak ve karşılaştıkları sorunlara çözüm bulmak; öğrenmeyi kolaylaştırmak için görsel ve işitsel eğitim materyalleri kullanmak yer alır.

    Dans eden öğretmen kim?

    Dans eden öğretmenlerden bazıları şunlardır: Şule Yüksel. Aya Yousef. Cibelly Ferreira.

    Meb hocam kimin?

    MEB Hocam, 2015 yılında kurulmuş bir öğretmen haber sitesidir. Sahibi: MEB Hocam İnternet Basın Yayın ve Gazetecilik adına Sıtkı Batur'dur. Kurucuları: Sitenin, öğretmenlerin itibarını geri kazanmak ve haklarını savunmak amacıyla 5 öğretmen tarafından kurulduğu belirtilmektedir.

    Öğretmen ÖBA seminerleri e-devlete ne zaman işlenecek?

    Öğretmenlerin ÖBA seminerlerinin e-Devlet'e ne zaman işleneceğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, 2025 yılı Nisan ara tatili seminerlerinin 2 Nisan'da başlayıp 4 Nisan'da sona ereceği ve öğretmenlerin bu seminerlere ÖBA (Öğretmen Bilişim Ağı) üzerinden, MEBBİS veya e-Devlet şifreleriyle giriş yaparak katılabileceği bilinmektedir.

    Aynı okulda en fazla kaç yıl görev yapılır?

    Öğretmenler, aynı eğitim kurumunda en fazla 8 yıl görev yapabilir. Ancak, değerlendirme sonucunda başarılı olan yöneticiler, aynı veya başka bir eğitim kurumunda 4 yıl daha görev yapma imkanı elde edebilir.

    Öğretmenlerin törenlere katılması zorunlu mu?

    Öğretmenlerin törenlere katılması zorunludur, ancak bu durum bazı koşullara bağlıdır: Bayrak törenleri: Öğretmenler, boş dersleri yoksa sabah ve akşam yapılan İstiklal Marşı törenlerine katılmak zorundadır. Diğer törenler: Öğretmenler, boş günlerinde düzenlenen törenlere katılmak zorunda değildir, ancak okul idaresi tarafından düzenlenen eğitim ile ilgili toplantılara katılmak zorundadırlar. Resmi törenler: MEB resmi törenlerle ilgili Ödül ve Disiplin Yönetmeliği'ne göre, resmi törenlere katılmamak disiplin suçu olarak kabul edilir. Öğretmenlerin törenlere katılmaması için geçerli bir mazeret sunması gerekmektedir.

    Cemil Rağbet hangi okulda?

    Cemil Rağbet, Bahçelievler Kumport Ortaokulu'nda rehberlik ve psikolojik danışmanlık yapmaktadır. Adres: BAHÇELİEVLER MAHALLESİ RESSAM HALİM SOKAK NO 2 /2 BAHCELİEVLER/İSTANBUL.