Kia'nın yeni logosu, el yazısı şeklinde bir fona sahip ve bir çeşit imzaya benziyor. Logonun tasarımı, "simetri", "ritim" ve "yükselen değer" olmak üzere üç kavrama dayanıyor: Simetri, müşterilerin ulaşım ihtiyaçlarının çevresel sorumlulukla karşılanmasını yansıtıyor. Ritim, KIA’nın yenilenen ve yaratıcı enerjisini ve müşterilerin isteklerine göre hareket eden sürekli değişen ruhunu somutlaştırıyor. Yükselen değer, KIA’nın her temas noktasında müşterilere heyecan uyandıran bir deneyim sunma taahhüdünü simgeliyor. Kia'nın yeni logosunun hangi araçlarda kullanılacağı henüz netleşmedi. Kia'nın yeni logosuna aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir: worldwide.kia.com; shiftdelete.net; youtube.com.