LVMH'nin (Louis Vuitton Moët Hennessy) pahalı olmasının birkaç nedeni vardır: Prestijli Markalar: LVMH, Louis Vuitton, Dior, Bulgari, Fendi gibi birçok prestijli markaya sahiptir. Lüks Ürün Segmentleri: Şirket, moda, deri ürünleri, şarap, alkollü içkiler, parfüm ve kozmetik gibi lüks ürün segmentlerinde faaliyet göstermektedir. Güçlü Finansal Performans: LVMH, 2024 yılında 84,68 milyar euro organik satış geliri elde etmiştir. Yatırımlar ve Satın Almalar: Şirket, Tiffany gibi markaları satın almış ve genç tüketicilere yönelik stratejiler geliştirmiştir. Ancak, 2025 yılının ilk yarısında satışlarda düşüş yaşanmış ve CEO Bernard Arnault, Teksas'ta ikinci bir fabrika açma planını duyurmuştur.