Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeşil pazarlama (green marketing), çevre dostu davranışlar içeren bir pazarlama uygulamasıdır 1. Bu yaklaşım, ürünlerin sürdürülebilirliğe dayalı olarak, çevre dostu şekilde üretilmesini, tanıtılmasını ve pazarlanmasını kapsar 2.
Yeşil pazarlamanın bazı temel unsurları:
- Sürdürülebilir ambalajlar: Geri dönüşüme girebilecek ambalajlar tasarlamak 14.
- Çevre dostu ürünler: Alternatif yakıt teknolojisi ile çalışan otomobiller gibi doğaya fayda sağlayan ürünler ortaya çıkarmak 1.
- Üretim süreçleri: Üretim veya dağıtım sürecinde yeşil prosedürlerin kullanılması 14.
- Sosyal sorumluluk: Çevreye ve iklim değişikliğine duyarlı projeler geliştirmek 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: