Yemek Sepeti'ne şikayet ettiğinizde, aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Müşteri Hizmetleri ile İletişim: Şikayetinizi, Yemek Sepeti'nin 444 5 445 numaralı çağrı merkezi veya info@yemeksepeti.com e-posta adresi üzerinden müşteri hizmetlerine iletebilirsiniz. 2. Şikayet Değerlendirme: Şikayetiniz, ilgili birimler tarafından değerlendirilir ve sorununuzla ilgili çözüm üretilir. 3. Tüketici Hakem Heyetine Başvuru: Şikayetinizin çözümü için 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsiniz. Ayrıca, Yemek Sepeti'nin web sitesinde yer alan Yardım Merkezi bölümünden de destek alabilirsiniz.