Buradasın
Yemek Sepetine şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yemek Sepeti'ne şikayetinizi iletmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Web sitesi üzerinden: Yemek Sepeti'nin resmi web sitesine girerek "Müşteri Hizmetleri" veya "İletişim" bölümlerine tıklayabilirsiniz 4.
- Mobil uygulama üzerinden: Yemeksepeti mobil uygulaması üzerinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz 14.
- Telefonla: 0212 359 18 00 numaralı Yemeksepeti çağrı merkezini arayabilirsiniz 2.
- E-posta ile: Şikayetlerinizi info@yemeksepeti.com adresine gönderebilirsiniz 14.
Şikayetinizi yaparken net ve açık bir dil kullanmaya, sorununuzu detaylı bir şekilde anlatmaya ve saygılı bir üslup kullanmaya özen göstermelisiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: