Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web tapu başvuru sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İsim ve malik bilgilerini kontrol edin 1. Taşınmaza ait tapu belgesindeki malik isminin noktasına ve boşluğuna dikkat ederek giriş yapın 1.
- Önceki başvuruları iptal edin 1. Daha önce başvuru yapılmışsa, önceki talebi web tapu üzerinden iptal edin ve ardından yeni başvuruyu yapın 1.
- Yetki durumunu kontrol edin 1. Başvuru yapmaya çalıştığınız taşınmaz için bir kişiye yetki verdiyseniz, bu yetkiyi kaldırarak başvuru yapın 1.
- Değerleme raporu ve itiraz durumunu kontrol edin 1. Taşınmaz üzerinde değerleme raporu düzenlenmiş ve bu rapora itiraz edilmişse, değerleme firmasıyla iletişime geçerek sürecin tamamlanmasını sağlayın 1.
- Teknik destek alın 1. Bütün bu işlemlere rağmen sorun çözülmezse, webservice@tkgm.gov.tr adresine teknik sorunun çözümü için talepte bulunun 1.
Ayrıca, e-Devlet üzerinden de Web Tapu hizmetlerine erişim sağlanabilir 4.
Bu adımlar sorunu çözmezse, daha fazla destek için resmi teknik destek kanallarına başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: