Buradasın
Vodafone müşteri deneyimini nasıl geliştiriyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vodafone, müşteri deneyimini geliştirmek için çeşitli yenilikçi çözümler sunmaktadır:
- 4.5G Yatırımları: Özellikle yoğunluğun yüksek olduğu şehirlerde 4.5G yatırımlarını iki katına çıkararak internet hızını artırmış ve gecikme sürelerinde iyileşme sağlamıştır 12.
- Yeni Nesil Perakende Dönüşümü: Mağazalarında telekomünikasyon ürünlerinin yanı sıra cep telefonu, tablet, bilgisayar gibi ekosistem ürünleri de sunarak müşteri deneyimini zenginleştirmiştir 12.
- Akıllı Asistanım: Mağaza ekipleri için yapay zeka destekli bir asistan geliştirerek, mobil ödeme ve müşteri kayıt evrakı gibi konularda sorulara hızlı yanıt verebilmesini sağlamıştır 12.
- Çok Kanallı Memnuniyet Çözümü: "Beni Arayın" uygulaması ile uzman çözüm ekiplerine kayıt açarak, sorun yaşayan müşterilere destek verilmesini mümkün kılmıştır 14.
- Müşteri Memnuniyeti Anketleri: Müşteri memnuniyetini değerlendirmek için yapılan anketlerde 32 puanlık artış elde etmiş ve tavsiye eden müşteri oranını yüzde 57 artırmıştır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: