Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ürün inovasyonu, müşterilerin ihtiyaçlarını yeni bir şekilde karşılamak için mevcut bir ürünün geliştirilmesi veya tamamen yeni bir ürünün yaratılması sürecidir 14.
Bu inovasyon türünün amacı, yeni müşteri profili oluşturmak ya da mevcut müşteri profilinin değişen ihtiyaçlarına yanıt vermektir 3.
Ürün inovasyonu, artımsal ve radikal inovasyon olarak ikiye ayrılır:
- Artımsal inovasyon 1. Mevcut bir ürün veya hizmetin küçük ve sürekli geliştirmelerle iyileştirilmesi anlamına gelir 1.
- Radikal inovasyon 1. Tamamen yeni bir ürün veya hizmet yaratmayı veya mevcut bir ürünün köklü şekilde değiştirilmesini ifade eder 1.
Ürün inovasyonu, pazarda fark yaratmak, rakiplerden sıyrılmak, müşteri sadakati oluşturmak ve markaya değer katmak için önemlidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: