Buradasın
Türk Telekom'da arıza takibi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'da arıza takibi yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri aranabilir 23. 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetleri numarası aranarak arıza kaydı oluşturulabilir ve arıza kaydı sorgulama işlemi yapılabilir 23.
- Online işlemler kullanılabilir 13. Türk Telekom Online İşlemler platformuna giriş yaparak arıza kaydı oluşturulabilir veya var olan sorunların çözüm süreci takip edilebilir 13.
- SMS gönderilebilir 3. ARIZA yazıp, 10 haneli telefon numarası eklenerek 6616 numarasına SMS gönderilebilir 3.
- Türk Telekom'un resmi internet sitesi kullanılabilir 5. Türk Telekom'un resmi internet sitesine gidilerek "Arıza Durumu Sorgulama" bölümünden arıza bilgisi girilerek sorgulama yapılabilir 5.
Arıza bildiriminde bulunurken, telefon numarasının güncel ve doğru olması, arıza detaylarının açık ve net bir şekilde belirtilmesi önemlidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: