Buradasın
Türk Telekom internet arıza kaydı nasıl oluşturulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom internet arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri Aracılığı ile: 444 1 444 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak arızanızı kısaca anlatıp arıza kaydı oluşturabilirsiniz 12.
- Online İşlemler Uygulaması ile: Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirip giriş yaptıktan sonra "Arıza Bildirimi" seçeneğine dokunarak arızanızın türünü seçip ayrıntılarını girerek arıza kaydı oluşturabilirsiniz 13.
- Kısa Mesaj (SMS) ile: ARIZA yazıp bir boşluk bırakarak 10 haneli telefon numaranızı yazıp 6616'ya SMS gönderebilirsiniz 13.
- Türk Telekom Mağazaları Üzerinden: En yakın Türk Telekom mağazasına giderek müşteri temsilcisine arızanızı anlatıp arıza kaydı oluşturma talebinde bulunabilirsiniz 1.
Arıza kaydı oluşturduktan sonra size verilen arıza kaydı numarasını saklamanız gerekmektedir, bu numara arızanızı takip etmek için gereklidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: