Buradasın
Türk Telekom internet arıza kaydı nasıl oluşturulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom internet arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri aranarak: 444 1 444 veya 444 0 375 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetleri aranarak arıza kaydı oluşturulabilir 24.
- Online işlemler sayfası üzerinden: onlineislemler.turktelekom.com.tr adresindeki "Arıza İşlemleri" bölümünden "Evde İnternet" seçeneği seçilip "Kayıt Sorgulama" yapıldıktan sonra T.C. kimlik numarası ve arıza kayıt veya hizmet numarası girilerek sorgulama yapılabilir 12.
- SMS ile: "ARIZA" boşluk başında sıfır olmadan alan kodu ile telefon numarası yazılıp 6616'ya SMS gönderilerek arıza kaydı oluşturulabilir 5.
Arıza kaydı oluşturulduktan sonra sorunun çözümü için Türk Telekom teknik destek ekibi çalışmaya başlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: