Türk Telekom arıza sorgulama işlemi için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. Online İşlemler Uygulaması: Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirip giriş yaptıktan sonra "Arıza İşlemleri" sekmesine dokunup arıza kaydınızın numarasını girerek sorgulamayı yapabilirsiniz. 2. Online İşlemler Sitesi: Online İşlemler sitesine giriş yapıp "Arıza İşlemleri" sekmesine tıklayarak arıza kaydınızın durumunu öğrenebilirsiniz. 3. Çağrı Merkezi: 444 1 444 numaralı Türk Telekom Çağrı Merkezi'ni arayarak müşteri temsilcisine bağlanabilir ve arıza kaydınızın durumunu sorabilirsiniz. 4. Mağazalar: En yakın Türk Telekom mağazasına giderek müşteri temsilcisinden yardım alabilirsiniz. Ayrıca, Türk Telekom'un resmi web sitesi üzerinden de arıza bildirimi ve sorgulama işlemleri yapabilirsiniz.