Buradasın
Türk Telekom arıza kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri aranarak: 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetleri numarası aranarak arıza kaydı oluşturulabilir 124.
- Online işlemler üzerinden: onlineislemler.turktelekom.com.tr adresindeki "Arıza İşlemleri" sayfasından "Evde İnternet" seçeneği seçilip "Kayıt Sorgulama" adımında T.C. kimlik numarası ve arıza kayıt veya hizmet numarası girilerek sorgulama yapılabilir 2.
- SMS ile: "ARIZA" boşluk başında sıfır olmadan alan kodu ile telefon numarası yazılıp 6616'ya kısa mesaj gönderilebilir 3.
Abonelik iptali veya numara değişikliği gibi işlemler için de aynı müşteri hizmetleri numarası kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: