Buradasın
Türk Telekom arıza kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Online Arıza Kaydı: Türk Telekom'un resmi web sitesi üzerinden "Müşteri Hizmetleri" bölümünden "Arıza Kaydı" seçeneğine tıklayarak gerekli bilgileri doldurup arıza kaydı oluşturabilirsiniz 1.
- Mobil Uygulama: Türk Telekom mobil uygulamasını kullanarak kolayca giriş yapıp sorununuzu bildirebilirsiniz 1.
- Telefonla Arıza Bildirimi: 444 1 444 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz 12.
- Sosyal Medya: Türk Telekom'un resmi sosyal medya hesapları üzerinden de arıza bildiriminde bulunabilirsiniz 1.
Arıza kaydı oluştururken, sorunun detaylı bir şekilde açıklanması ve abone numarası, iletişim bilgileri gibi gerekli bilgilerin eksiksiz verilmesi önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: