Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Simpra Restoran Yönetim Sistemi, restoran ve otel işletmeleri için geliştirilmiş, uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran yenilikçi bir çözümdür 3.
Başlıca özellikleri:
- Sipariş ve Ödeme Yönetimi: Masada sipariş alma, mutfak sipariş ekranı, çevrimdışı çalışma modu 34.
- Stok ve Maliyet Yönetimi: Stok programını POS sistemiyle entegre ederek ürün satışı yapıldığında hammaddeleri otomatik olarak stoktan düşme 12.
- Mobil Raporlama: İşletmenin en kârlı saatleri, menü kalemleri ve ürün grupları hakkında anlık raporlar alma 13.
- Entegrasyonlar: Yemeksepeti, Zubizu, Logo gibi platformlarla entegrasyon 13.
- Sadakat Yönetimi: Özel indirim, kampanya ve fırsatlar sunarak müşteri ilişkilerini güçlendirme 34.
- QR Menu Order: Temassız sipariş ve ödeme dönemi başlatan yenilikçi bir ürün 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: