Buradasın
Simpra restoran yönetim sistemi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Simpra Restoran Yönetim Sistemi, restoran ve otel işletmeleri için geliştirilmiş, uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran yenilikçi bir çözümdür 3.
Başlıca özellikleri:
- Sipariş ve Ödeme Yönetimi: Masada sipariş alma, mutfak sipariş ekranı, çevrimdışı çalışma modu 34.
- Stok ve Maliyet Yönetimi: Stok programını POS sistemiyle entegre ederek ürün satışı yapıldığında hammaddeleri otomatik olarak stoktan düşme 12.
- Mobil Raporlama: İşletmenin en kârlı saatleri, menü kalemleri ve ürün grupları hakkında anlık raporlar alma 13.
- Entegrasyonlar: Yemeksepeti, Zubizu, Logo gibi platformlarla entegrasyon 13.
- Sadakat Yönetimi: Özel indirim, kampanya ve fırsatlar sunarak müşteri ilişkilerini güçlendirme 34.
- QR Menu Order: Temassız sipariş ve ödeme dönemi başlatan yenilikçi bir ürün 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: