Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Self servis yazıları, müşterilerin kendi başlarına hizmet alabilmeleri için sunulan çeşitli içerik türlerini kapsar 23. İşte bazı self servis yazı türleri:
- Sık Sorulan Sorular (SSS) Sayfaları: Müşterilerin tekrar tekrar aynı soruları sormalarını önlemek için hazırlanmış, sık sorulan soruların ve yanıtlarının yer aldığı veri tabanlarıdır 12.
- Bilgi Tabanları: Ürün belgeleri, kullanım kılavuzları ve sorun giderme kılavuzları gibi çeşitli belgelere erişim sağlayan portallardır 12.
- Topluluk Forumları: Müşterilerin soru sorabildikleri ve diğer müşterilerin yanı sıra şirket temsilcilerinden de yanıt alabildikleri platformlardır 1.
- Video Tabanlı Portallar: Kullanıcıların bir ürün veya hizmetin nasıl kullanılacağını öğrenmek veya yaygın sorunları gidermek için video kütüphanelerini kullanabilecekleri içeriklerdir 1.
- Chatbot Portalları: Müşterilerin sanal bir asistanla etkileşime geçerek hızlı yanıtlar alabilecekleri self servis çözümleridir 1.
- Blog Yazıları: Detaylı ve uzun süreli konuları ele alan, müşterilerin ilgisini çekebilecek yazılı içeriklerdir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: