• Buradasın

    Yurtiçi kargoda self servis ne işe yarar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Yurtiçi Kargo'da self servis hizmeti, kurumsal müşterilerin kargo işlemlerine internet üzerinden kolayca erişmelerini ve yönetmelerini sağlar 13.
    Self servis ile yapılabilecek işlemler şunlardır:
    • Tek tek veya toplu sipariş girişi: Siparişlerin hızlı bir şekilde sisteme kaydedilmesi 23.
    • Barkod basımı: Ürünlerin daha hızlı kargolanması için barkodların istenilen her noktada basılması 2.
    • Kurye çağırma: Kargolanacak siparişlerle birlikte şubelere gitmeye gerek kalmadan kuryenin çağrılması 23.
    • Tahsilat yönetimi, e-posta bilgilendirme, ürün ve hizmet seçimi, adres ve rapor yönetimi gibi diğer kargo işlemleri 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Self servis kargo ücreti nasıl ödenir?

    Self servis kargo ücreti, farklı kargo şirketlerine göre değişiklik gösterebilir. Yurtiçi Kargo üzerinden self servis kargo gönderimi yaparken ödeme şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Giriş: Yurtiçi Kargo'nun web sitesine veya mobil uygulamasına kaydolun ve giriş yapın. 2. Gönderi Bilgileri: Gönderici ve alıcı bilgilerini, kargo ağırlığı ve boyutlarını girin. 3. Ödeme: Bilgiler tamamlandıktan sonra kargo ücretini hesaplayın ve online ödeme yöntemleri ile ödemeyi yapın. 4. Etiket Alma: Ödeme onaylandıktan sonra gönderi etiketini alın ve bu etiketi pakete yapıştırın. 5. Paket Teslimi: Paketi en yakın Yurtiçi Kargo şubesine veya belirlenen bir teslimat noktasına bırakın.

    Yurtiçi self servis kurye çağırma nasıl yapılır?

    Yurtiçi Kargo'dan self servis kurye çağırmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Telefonla: 444 99 99 numaralı Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayarak kurye talebinde bulunabilirsiniz. 2. İnternet üzerinden: Yurtiçi Kargo'nun resmi web sitesine girip "Kurye Çağır" butonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurmanız gerekmektedir. 3. Mobil uygulama: Yurtiçi Kargo'nun mobil uygulamasını indirip "Kurye Çağır" seçeneğini seçerek gönderi detaylarını doldurup kurye çağrısını tamamlayabilirsiniz.

    Yurtiçi Kargo self servis nasıl giriş yapılır?

    Yurtiçi Kargo Self Servis'e giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Web Sitesi veya Uygulama: Yurtiçi Kargo'nun resmi web sitesine (www.yurticikargo.com) veya mobil uygulamasına gidin. 2. Hesap Oluşturma veya Giriş: Eğer daha önce bir hesabınız varsa, kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın. 3. Self Servis Menüsü: Giriş yaptıktan sonra, self servis işlemleri için ilgili sekmeye veya menüye gidin. 4. İşlem Seçimi: İlgilendiğiniz işlemi (kargo gönderimi, takibi vb.) seçin ve ekrandaki talimatları izleyerek işleminizi gerçekleştirin. Ödeme Aşaması: Kargo gönderim işlemi yapıyorsanız, ödeme aşamasına geçerek kredi kartı veya diğer ödeme yöntemleriyle ödemenizi tamamlayın.

    Yurtiçi kargo self servis entegrasyonu nasıl yapılır?

    Yurtiçi Kargo Self Servis Entegrasyonu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Hesap Açma: Yurtiçi Kargo'nun bir müşterisi olunmalı ve şirket adına bir Self Servis uygulaması hesabı açılmalıdır. 2. Giriş Yapma: Self Servis paneline https://selfservis.yurticikargo.com/Login.aspx?ReturnUrl=%2fMain.aspx adresinden kullanıcı adı, şifre ve gelen SMS kodu ile giriş yapılır. 3. Kargo Talebi Oluşturma: Panele giriş yaptıktan sonra "Kargo İşlemleri" başlığı altında yer alan "Yeni Gönderi" butonuna tıklanarak sipariş bilgileri girilir. 4. Barkod Basımı ve Kurye Çağırma: Bilgiler kaydedildikten sonra "Kaydet & Yazdır" butonuna tıklanarak barkod basımı yapılır ve tek tuşla kurye çağırılabilir. 5. Raporlama: Periyodik raporlamalar için "Giden Kargo Raporları", "Gelen Kargo Raporları", "Toplu Fatura Raporları" ve "Tahsilatlı Teslimat Raporları" seçeneklerinden biri veya birkaçı kullanılabilir.

    Yurtiçi kargoda ekspres ve standart arasındaki fark ne?

    Yurtiçi Kargo'da ekspres ve standart gönderi arasındaki temel farklar şunlardır: - Standart Gönderi: Daha ekonomik bir seçenektir ve gönderiler genellikle uluslararası posta standartlarına uygun olarak, belirlenen standart süreler içinde hedef ülkelerine ulaştırılır. - Ekspres Gönderi: Aciliyet arz eden gönderiler için büyük bir avantaj sağlar.

    Yurtiçi Kargonun kontrol sende uygulaması nedir?

    Yurtiçi Kargo'nun "Kontrol Sende" uygulaması, e-ticaret sitelerinden alışveriş yapan müşterilerin kargolarını daha kolay yönetmelerini sağlayan bir hizmettir. Bu uygulama ile kullanıcılar: Canlı takip yapabilir ve kuryeyi harita üzerinden izleyebilir. Teslimat gününü ve adresini değiştirebilir. Kargoyu en yakın teslim noktasına bırakılmasını talep edebilir. Uygulama, sadece Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı e-ticaret sitelerinde kullanılabilmektedir.

    Yurtiçi Kargo self servis nasıl kullanılır?

    Yurtiçi Kargo Self Servis kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Giriş Yapma: Yurtiçi Kargo'nun web sitesine veya mobil uygulamasına gidip, "Giriş Yap" butonuna tıklayarak kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın. 2. Hesap Oluşturma: Daha önce hesabınız yoksa, "Üye Ol" veya "Hesap Oluştur" seçeneğine tıklayarak kişisel bilgilerinizi girin. 3. İşlem Seçimi: Ana sayfada yer alan "Kargo İşlemleri" sekmesinden ilgilendiğiniz işlemi seçin (kargo gönderimi, takibi vb.). 4. Bilgi Girişi: Gönderici ve alıcı bilgileri, kargo ağırlığı, boyutları gibi gerekli bilgileri ilgili alanlara girin. 5. Ödeme: Kargo ücreti hesaplandıktan sonra, online ödeme yöntemlerini kullanarak ödemenizi yapın. 6. Etiket Yazdırma: Ödeme onaylandıktan sonra, gönderi etiketini yazdırıp kargonuzun üzerine yapıştırın. 7. Paket Teslimi: Son aşamada, paketi en yakın Yurtiçi Kargo şubesine veya belirlenen bir teslimat noktasına bırakın.