Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satıcı paneli, işletmelerin satıcıları ve tedarikçileri ile ilişkilerini yönetmek için kullandıkları merkezi bir çevrimiçi platformdur 1.
Bu paneller, genellikle aşağıdaki işlevleri içerir:
- Sipariş yönetimi: Siparişleri görüntüleme, yönetme ve teslimat bilgilerini güncelleme 13.
- Fatura işlemleri: Faturaları gönderme, izleme ve ödeme durumunu takip etme 13.
- İletişim: İşletmeyle ve diğer satıcılarla mesajlaşma yoluyla iletişim kurma 1.
- Ürün bilgileri: Ürün veya hizmetlerle ilgili bilgilere erişim sağlama 1.
Satıcı panelleri, B2B (İşletmeden İşletmeye) ve B2C (İşletmeden Tüketiciye) olmak üzere iki ana türe ayrılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: