Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlık turizminde CRM (Customer Relationship Management) şu şekillerde kullanılır:
- Hasta Kaydı ve Takibi: Hastaların tedavi geçmişi, iletişim bilgileri ve randevuları gibi verilerin düzenli olarak kaydedilmesi 13.
- Kişiselleştirilmiş Hizmet Sunumu: Hastaların özel ihtiyaçlarına göre hizmetlerin uyarlanması, önceki tercihlere ve sağlık durumuna dayalı öneriler sunulması 13.
- İletişim Yönetimi: Hastalarla etkin iletişim kurarak süreci sorunsuz bir şekilde yönetmek, uluslararası hastalar için çok dilli destek ve hatırlatma mesajları gönderme 13.
- Pazarlama ve Satış Desteği: Potansiyel hastaların takip edilmesi ve uygun kampanyalar ile ilgilerinin çekilmesi, sosyal medya ve e-posta pazarlaması ile yeni hasta kazanımı 13.
- Veri Analizi ve Raporlama: Hastaların demografik özellikleri, tedavi tercihleri ve memnuniyet oranlarının analiz edilmesi, stratejik kararlar için veri raporlarının kullanılması 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: