Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PPC (Pay Per Click), Türkçe'de "Tıklama Başına Maliyet" anlamına gelir ve reklamverenlerin, reklamlarına yapılan her tıklama için belirli bir ücret ödediği bir internet pazarlamacılığı modelidir 124.
PPC'nin temel özellikleri ve faydaları:
- Hedeflenebilirlik: Demografik özellikler ve tüketici davranışları gibi faktörlere göre reklamların hedef kitlesini belirleme imkanı sunar 14.
- Geniş erişim: Sosyal medya ve arama motorları aracılığıyla geniş bir kitleye ulaşma sağlar 14.
- Ölçülebilirlik: Dönüşümler, yatırım getirisi ve diğer performans göstergelerinin izlenmesine olanak tanır 45.
- Hızlı sonuçlar: Kampanyanın başlamasından kısa bir süre sonra web sitesine trafik çekebilir 34.
- Maliyet tasarrufu: Reklamlar tıklanmadığında ödeme yapılmaz, bu da uzun vadede maliyet tasarrufu sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: